Gå til innhold

Det beste jeg vet på TV

Lurer på det meste og de fleste...

Anbefalte innlegg

Lurer på det meste og de fleste...
Skrevet

Det beste jeg vet på TV er de seriene om skuespillere som prater om en ny film de har deltatt i. Det er en eller annen kanal som sender slikt hele tiden, men jeg husker ikke hva den heter.

Alt de sier om hverandre er jo konstruktivt... det er aldri noe negativt å høre... det illustrerer bare på en perfekt måte hvor herlig det er å være skuespiller i Hollywood, og hvor høy kvalitet det egentlig er på filmene som kommer derfra - faktisk alle.

Man kan f.eks. høre Leonardo DiCaprio si: han (Jack Nicholson) er så perfekt skuespiller. Det er så utrolig spennende å spille inn film med han. Man lærer så utrolig mye med å spille inn film med han. Man holder seg ikke så populær så lenge uten å ha kvaliteter innen å skrive manus. Han er kjempegod til dette. Han bare finner på hva som kan skje underveis, og vi blir bare stående å måpe: er det mulig liksom. Han er en fantastisk mann i vår fantastiske film.

Og slik fortsetter det. Det er så skikkelig interessant og fornøyelig å kunne høre dette fra noen som har peiling, og som ikke har noen personlige gevinster ved å si det de sier. Som f.eks. kritikere har. De er bare gamle kjedelige surpomper som ikke er noe populære engang. De ser jo heller ikke ut, og de kler seg fryktelig. De liker jeg ikke nei.

Var noen som sa at dette var reklame for filmene, da vi snakket om dette på byen. Kan du skjønner hva som foregår oppe i hodene til slike folk ass? Bare ute etter å ødelegge den gode feststemningen vi var i før vi skulle gå og se filmen. Ass. Boooring people.

Syns noen burde si til han fyren som sa dette at det faktisk er mer sannsynlig at Leonardo DICaprio har mer greie på dette enn han. Hva er han, liksom. Også har han skjegg! Noe som urteit og gammeldags! Leonardo vet i alle fall å være stilig. Ass.

Gjest eller hva?
Skrevet

Nå er du nede og henter krefter i kjelleren, kanratama.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...