Gjest kanskje på flyttefot Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Er det noen større forskjell på prisene på blokkleiligheter (3-4 roms) i disse områdene? Noen som er kjent og kan fortelle meg det? 0 Siter
morsan Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Sjekk ut ulike objekter som er til salgs på finn.no. Der kan du ihvertfall få en pekepinn om utbudspris, samt at du får se hva slags type boliger som finnes i området. 0 Siter
songbirdy Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Har ikke så veldig stor peiling, men etter et kjapt søk på finn ser jeg at det er omtrent "det samme" prisnivået nå (sammenlignet med prisene for ca 5 år siden).... Men don't take my word for it. Du sier ikke noe om størrelse. Men du må ut med ca 1.5 mill for 40-50 kv2 på Østerås, faktisk noe mer i Røa-området. På Eiksmarka/Østerås er det blokker i "rimelig" prisklasse - 3 og 4 roms fra ca 2-2.5 mill. Du finner dem i Eiksveien, Eikskollen, Ovenbakken mfl. Det er ganske drøyt, for de leil. i Eiksveien kostet rundt 1.1-1.3 for 4-5 år siden. Nå går de for opp mot 2 mill. Men sånn er det. På Røa/Hovseter er de rimeligste blokkleilighetene i Stasjonsveien, Landingsveien og adresser rundt der. Fant også en leil i Ekraveien til ca 2.3. Disse lå på rundt 2-2.3 mill. Skal du ha 4 roms leil må du nok ut med 3 mill. Begge områdene er nærme naturen, og om det er viktig for deg ville jeg valgt Eiksmarka/Østerås. Veldig rolig og landlig, og tbanen går jo dit (dog en takstsone mer). Lite og oversiktlig og veldig bra barneskole! Hovseter/Røa er fint område det også, men jeg har bare bodd i E/Ø-området, så jeg kan vel egentlig bare uttale meg om det, selv om jeg har fartet mye rundt i Hovseterområdet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.