Hønemoren Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Har prøvd før her, men dårlig respons. Prøver igjen i tilfelle det er andre her nå. Har dere noen linjetips om pene ord til en god, sporty, omsorgsfull og snill mor på 80årsdagen? Skal lese noen vers til henne og mangler et par. På forhånd tusen takk. 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Ta med ting dere har snappet opp om hennes ungdomstid da vel? Arbeidsiveren, matpakken, kakene, håndarbeid, kjærester, Bestemor-rollen osv... Men det har du kanskje allerede? Skriv et av versene dine her så kan jeg prøve meg til deg?? Bare for gøy 0 Siter
Hønemoren Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Skrevet 9. mai 2007 Ta med ting dere har snappet opp om hennes ungdomstid da vel? Arbeidsiveren, matpakken, kakene, håndarbeid, kjærester, Bestemor-rollen osv... Men det har du kanskje allerede? Skriv et av versene dine her så kan jeg prøve meg til deg?? Bare for gøy Ja, det skal jeg gjøre, skal bare renskrive det jeg har, skjønner ikke alt for datteren satt og kladda i bilen søndag. Takk for at du svarte. Har du forresten en mailadr. i stedet for å sende det her er det fint. 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Ja, det skal jeg gjøre, skal bare renskrive det jeg har, skjønner ikke alt for datteren satt og kladda i bilen søndag. Takk for at du svarte. Har du forresten en mailadr. i stedet for å sende det her er det fint. [email protected] 0 Siter
Hønemoren Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Skrevet 16. mai 2007 [email protected] Takk for at du tilbød deg å hjelpe, men nå har datteren min fått til noen bra og personlige vers. God 17. mai til deg! 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 Takk for at du tilbød deg å hjelpe, men nå har datteren min fått til noen bra og personlige vers. God 17. mai til deg! Så fint da! Takk! Alle gode ønsker for morgendagen og 80års dagen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.