Gå til innhold

Hårfjerning

Anbefalte innlegg

Gjest formyehår
Skrevet

Dere som fjerner hår i ansiktet:

Hvilken hårfjerningskrem er best?

Jeg vil ikke vokse..

Gjest Nessie
Skrevet

Hei du!

Hvis du ikke allerede har begynt å fjerne håret i ansiktet så bør du heller ikke begynne- hvertfall min erfaring.

Jeg brukte en hårfjerningskrem som var beregna på ansiktet- håra forsvant men kvisene kom. Huden i ansiktet er sensitiv og slike produkter ødelegger hele huden.

Men om du mener du har et stort hårproblem i ansiktet så får du oppsøke en hudpleier- angrer for at jeg ikke gjorde det i mi tid...

Gjest formyehår
Skrevet

Hei du!

Hvis du ikke allerede har begynt å fjerne håret i ansiktet så bør du heller ikke begynne- hvertfall min erfaring.

Jeg brukte en hårfjerningskrem som var beregna på ansiktet- håra forsvant men kvisene kom. Huden i ansiktet er sensitiv og slike produkter ødelegger hele huden.

Men om du mener du har et stort hårproblem i ansiktet så får du oppsøke en hudpleier- angrer for at jeg ikke gjorde det i mi tid...

Hei,og takk for svar!

Jeg har nok allerede begynt å fjerne hår..

De er ikke så mørke,men nå orker jeg ikke

å la de gro ut..

Hva bruker du da?

Gjest Nessie
Skrevet

Hei,og takk for svar!

Jeg har nok allerede begynt å fjerne hår..

De er ikke så mørke,men nå orker jeg ikke

å la de gro ut..

Hva bruker du da?

Har vel prøvd ut alt. Barbering, hårfjerningskrem og noe som heter velvet et eller annet som er et slags sandpapris som sliper bort håra- alt dette er like dårlig for å si det slik!

Angrer jeg begynte å fjerne håra, nå har jeg funnet ut at det er normalt å ha hårvekst i ansiktet. Etter jeg fjerna det så ser det mye mer ut. Har selv bare lyse hår.

Vel, jeg bruker å nappe dem, samt ei vokssttripe av og til. Det tærrer på huden hvertfall, for nå i de seneste åra har jeg fått kviser, noe jeg aldri hadde før!

Er noe MØKK med de forbanna jævla håra- men jeg har funnet ut at jeg kan ikke gjøre stort med det, derfor bare leve med det. Ikke altid like lett da, men jeg tenker som så, en dag må de vel finne utav noe som fjerner lyse hår!

Gjest formyehår
Skrevet

Har vel prøvd ut alt. Barbering, hårfjerningskrem og noe som heter velvet et eller annet som er et slags sandpapris som sliper bort håra- alt dette er like dårlig for å si det slik!

Angrer jeg begynte å fjerne håra, nå har jeg funnet ut at det er normalt å ha hårvekst i ansiktet. Etter jeg fjerna det så ser det mye mer ut. Har selv bare lyse hår.

Vel, jeg bruker å nappe dem, samt ei vokssttripe av og til. Det tærrer på huden hvertfall, for nå i de seneste åra har jeg fått kviser, noe jeg aldri hadde før!

Er noe MØKK med de forbanna jævla håra- men jeg har funnet ut at jeg kan ikke gjøre stort med det, derfor bare leve med det. Ikke altid like lett da, men jeg tenker som så, en dag må de vel finne utav noe som fjerner lyse hår!

Du har tydligvis prøvd det meste ja:) '

Jeg barberer.Har hørt delte meninger om dette er bra.

men men.

Gror altfor fort ut igjen..

Noe dritt er det iallefall!Venter spent på en vidunderkrem!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...