Gå til innhold

Dåpsgave tips?

Anbefalte innlegg

Gjest melmøll
Skrevet

Har vært på gullsmed å sett på smykker, men selv synes jeg ikke emaljesmykker er noe særlig fint. Har dere noen tips om fine dåpsgaver? Gjerne link! Gjerne noe litt annerledes og spesielt!

Fortsetter under...

Gjest Fine gaver
Skrevet

Eventyrbok, Røros-pledd eller Safari-bestikk.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg har med stort hell gitt en malt stol, med fint bilde, og navnet til barnet og dåpsdato på.

Guttungen fikk selv en slik krakk til sin dåp.

Tinkebøtta
Skrevet

Et frukttre til å plante i hagen (hvis de har hage) som kan vokse med barnet. Originalt ihvertfall, men avklar med foreldrene om det passer først.

Skrevet

Stor sangbok eller eventyrbok, gjerne litt "finere" (dvs. påkostet) utgave - dersom barnet ikke har eldre søsken slik at alt sånt er i hus forlengst

Barneservise eller -bestikk

Kunst som passer på barneværelset

Skrevet

En barnebibel, en fin eventyrbok, bestikk.

Annonse

Gjest hibbi
Skrevet

Vi fikk et "bilskilt" til barnevogna vår i gave til dåpsdagen. Kjempe kosligt og orginalt.

Klikk inn på www.barnevognskilt.no så kan du se hva jeg mene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...