Gå til innhold

windows XP (Home) + Word 2003 = ok?

Anbefalte innlegg

Gjest heffalumpen
Skrevet

Kan man avinstallere word 2000, og installere 2003 uten problemer, eller er det noe spes. man bør være obs på?

Gjest wiggum
Skrevet

Hvis Word 2003 er en oppgradering, må du ha installasjons-cd'en til Word 2000 tilgjengelig for å få installert den nye versjonen.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Hvis Word 2003 er en oppgradering, må du ha installasjons-cd'en til Word 2000 tilgjengelig for å få installert den nye versjonen.

nei, det er fullvs. Så jeg trodde jeg måtte avinstallere 2000, for deretter å installere 2003. Lurer på om det ødelegger gamle ting, laget med 2000. Eller andre problemer? Takker for svar :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

nei, det er fullvs. Så jeg trodde jeg måtte avinstallere 2000, for deretter å installere 2003. Lurer på om det ødelegger gamle ting, laget med 2000. Eller andre problemer? Takker for svar :)

Jeg la nettopp inn Office 2003 på en maskin (usikker om den kjører XP Home eller pro) som hadde Office 2000 fra før. Fikk spørsmål om jeg ville oppgradere eller legge inn på nytt da installasjonen starta. Valgte oppgradere og har de gamle innstillingene intakte.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Jeg la nettopp inn Office 2003 på en maskin (usikker om den kjører XP Home eller pro) som hadde Office 2000 fra før. Fikk spørsmål om jeg ville oppgradere eller legge inn på nytt da installasjonen starta. Valgte oppgradere og har de gamle innstillingene intakte.

OK! Tusen takk for svar. Trengte du den gamle CD-en fra 2000? Datter'n min har stukket av med min, så den er borte vekk. Dessuten har jeg eng. vs. 2000, og norsk vs. 2003...... *puh...*

Gjest ChiengMai
Skrevet

OK! Tusen takk for svar. Trengte du den gamle CD-en fra 2000? Datter'n min har stukket av med min, så den er borte vekk. Dessuten har jeg eng. vs. 2000, og norsk vs. 2003...... *puh...*

Nei, jeg trengte den ikke, det ble ikke spurte etter den.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hvordan det går med to forskjellige språk vet jeg ikke, men hvis det ikke er veldig viktig med de gamle innstillingene kan du jo ta full installasjon. Regner med at den gamle blir avinstallert automatisk da før den nye blir installert. Maskinen jeg la inn på har forresten XP Home edition, og både Office 2000 og 2003 var i norsk utgave.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Hvordan det går med to forskjellige språk vet jeg ikke, men hvis det ikke er veldig viktig med de gamle innstillingene kan du jo ta full installasjon. Regner med at den gamle blir avinstallert automatisk da før den nye blir installert. Maskinen jeg la inn på har forresten XP Home edition, og både Office 2000 og 2003 var i norsk utgave.

Tusen takk for svar. Tror kanskej ikke det er så mye instillinger som er viktige, det følger vel mest dokumentene. Så gamle .doc kan jeg vel få litt trøbbel med, men det er ikke ting jeg trenger. Jeg rpøver iallfall . Kanskje jeg får ubehagelige overraskelser mht innstillinger, men det er jo så mye nytt i 2002 og 2003 at det blir jo annerledes uansett.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Tusen takk for svar. Tror kanskej ikke det er så mye instillinger som er viktige, det følger vel mest dokumentene. Så gamle .doc kan jeg vel få litt trøbbel med, men det er ikke ting jeg trenger. Jeg rpøver iallfall . Kanskje jeg får ubehagelige overraskelser mht innstillinger, men det er jo så mye nytt i 2002 og 2003 at det blir jo annerledes uansett.

Nå må jeg holde tunga rett i munnen, for nå kommer et vanskelig ord, hehe. Word er bakoverkompatibel (puh!), så dine gamle dokumenter går fint å lese i en ny versjon av Word. Det er verre andre veien, me mulig å omgå ved å lagre som en eldre versjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...