Gjest pushup Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 Jeg skal servere en grønn salat i morgen. Vil den bli like frisk og god om jeg lager den i kveld og oppbevarer den i en tett boks? 0 Siter
Gjest Tror jegg Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 Nja den kommer nok til å bli ganske så vassen. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 Jeg ville ha laget den tidlig i morgen tidlig. Jeg føler ofte at en salat laget dagen før ikke er så god. 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 hvis salatbladene er friske og fine, og du får fjernet mesteparten av vannet etter at du har vasket den, holder den seg fint i kjøleskap. agurk og tomat er det verre med. uansett ha for all del ikke dressing på, da går det til hælvete. mao: du kan forberede en del, blande sammen i morgen. Sanne vakuumpakkede salater holder seg ikke etter at du spretter posen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.