Gå til innhold

Kun norske flagg i 17.mai-toget?

Anbefalte innlegg

Gjest DollyDoll
Skrevet

Hva syns dere? Skal det kun være norske flagg på 17.mai eller bør alle nasjoners flagg være med?

Jeg mener kun de norske flaggene bør være med, rett og slett fordi det er Norges nasjonaldag.

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg synes at det kun skal være norske flagg i toget. Man feirer jo Norge og ikke et annet land. Så dermed kun norske flagg på 17 mai.

Skrevet

Jeg er enig med deg. 17. mai er Norges nasjonaldag, og da flagger vi med norske flagg.

Skrevet

Jeg er enig med deg.

Andre flagg kan brukes til jul og sånt, helt greit.

Skrevet

Enig.

Det skal bare være norske flagg på 17 mai, er jo Norges bursdag! Å flagge med andre lands flagg blir nesten som om feire en annen person i din bursdag...vet ikke om jeg fikk forklart det helt men :)

Syns heller at hvis man vil feire landet sitt så får man gjøre det på dagen til landet, f.eks, er man amerikansk så får man feire litt 4 juli, ikke 17 mai!

Mista nikket
Skrevet

Enig.

Det skal bare være norske flagg på 17 mai, er jo Norges bursdag! Å flagge med andre lands flagg blir nesten som om feire en annen person i din bursdag...vet ikke om jeg fikk forklart det helt men :)

Syns heller at hvis man vil feire landet sitt så får man gjøre det på dagen til landet, f.eks, er man amerikansk så får man feire litt 4 juli, ikke 17 mai!

Tenkte akkurat som deg. Du har bursdag og det kommer gjester med kort som det står"Gratulere med dagen Dilbert"

Gjest Love Affair
Skrevet

HAHA. Du gav meg en kanonbra ide... jeg skal troppe opp i toget med PIRATFLAGG. Sånne sorte, med hvite dødningshoder i midten...

Kommer til å bli knalltøft =)

Skal vedde en femmer på at jeg blir tauet inn, for så å bli sendt til konsentrasjonsleiren på Guantanomo Bay.

Skrevet

Jeg syns at det norske og det samiske flagget er de flaggene som bør være med i 17.mai toget. Det er imidlertid ikke noe i veien for at man kan sette et lite flagg fra det landet man kommer fra sammen med det norske flagget hjemme hos seg selv, om man ønsker det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...