Gjest DollyDoll Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 Hva syns dere? Skal det kun være norske flagg på 17.mai eller bør alle nasjoners flagg være med? Jeg mener kun de norske flaggene bør være med, rett og slett fordi det er Norges nasjonaldag. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 Jeg synes at det kun skal være norske flagg i toget. Man feirer jo Norge og ikke et annet land. Så dermed kun norske flagg på 17 mai. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 Jeg er enig med deg. 17. mai er Norges nasjonaldag, og da flagger vi med norske flagg. 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 Jeg er enig med deg. Andre flagg kan brukes til jul og sånt, helt greit. 0 Siter
yeehaw Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 Enig. Det skal bare være norske flagg på 17 mai, er jo Norges bursdag! Å flagge med andre lands flagg blir nesten som om feire en annen person i din bursdag...vet ikke om jeg fikk forklart det helt men Syns heller at hvis man vil feire landet sitt så får man gjøre det på dagen til landet, f.eks, er man amerikansk så får man feire litt 4 juli, ikke 17 mai! 0 Siter
Mista nikket Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 Enig. Det skal bare være norske flagg på 17 mai, er jo Norges bursdag! Å flagge med andre lands flagg blir nesten som om feire en annen person i din bursdag...vet ikke om jeg fikk forklart det helt men Syns heller at hvis man vil feire landet sitt så får man gjøre det på dagen til landet, f.eks, er man amerikansk så får man feire litt 4 juli, ikke 17 mai! Tenkte akkurat som deg. Du har bursdag og det kommer gjester med kort som det står"Gratulere med dagen Dilbert" 0 Siter
Gjest Love Affair Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 HAHA. Du gav meg en kanonbra ide... jeg skal troppe opp i toget med PIRATFLAGG. Sånne sorte, med hvite dødningshoder i midten... Kommer til å bli knalltøft =) Skal vedde en femmer på at jeg blir tauet inn, for så å bli sendt til konsentrasjonsleiren på Guantanomo Bay. 0 Siter
Blésha Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 Jeg syns at det norske og det samiske flagget er de flaggene som bør være med i 17.mai toget. Det er imidlertid ikke noe i veien for at man kan sette et lite flagg fra det landet man kommer fra sammen med det norske flagget hjemme hos seg selv, om man ønsker det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.