Lunepunen Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 Denne er til Dere som har eller har hatt hund!! Hva var det som fikk dere til å kjøpe hund? Hva la dere vekt når dere argumenterte for og imot?? Vart d som forventet? 0 Siter
Gjest FreedomOfTheMind Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 Jeg kjøpte hund fordi jeg trengte en skikkelig stygg jævel til å skremme vekk alle de Jehovas Vitner som renner ned dørene her. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 Lysten på hund var grunnen til vi kjøpte. Ingen i familien hadde motargumenter på det. Vi hadde 12 flotte år med vår svarte labradortispe som var et familiemedlem 0 Siter
Speak Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 Jeg har hatt hund, men aldri kjøpt hund. Dvs. at den flyttet fra et vennepar og inn til oss. Det er fryktelig mye jobb. Å være motivert til å stå opp for å gå tur før jobb er ikke enkelt. Aldri hund igjen. 0 Siter
rose23 Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Jeg har nesten hatt hund hele mitt liv. Nå har jeg en border collie. Ingenting er så koselig som å komme hjem til en hoppendes glad hund med spisse ører og logrende hale. Javisst blir en bunden, men det er ikke så mye jeg depper over. Gleden er større. 0 Siter
Lunepunen Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Skrevet 20. mai 2007 Jeg har nesten hatt hund hele mitt liv. Nå har jeg en border collie. Ingenting er så koselig som å komme hjem til en hoppendes glad hund med spisse ører og logrende hale. Javisst blir en bunden, men det er ikke så mye jeg depper over. Gleden er større. Hei, ja det er nettopp det jeg å tenker:) Har stort sett hatt hund hele mitt liv jeg å... og nå som jeg har flyttet hjemmefra og sluttet med idrett på høyt nivå så har jeg mere enn god tid til overs til andre ting!! Mener det er ingenting som å møte et lykkelig vesen når en kommer hjem:) Jeg vet man blir bundet og alt d der... men er stort sett hjem hele året:) Syntes du d var skummelt å ta steget å kjøpe...? Syntes det er skummelt å ta steget:) Nesten som å planlegge barn:) Vi bor i leilighet så vi må søke om å få ha dyr.... håper, håper!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.