Gå til innhold

Dyrt...

Anbefalte innlegg

Gjest hrmph
Skrevet

Måtte betale 42 kroner for 3 (store) Mr. Freeze idag..Er ikke det ualminnelig dyrt?

Eller setter de opp prisene på 17. mai?

Bare lurer...:)

Skrevet

Hehe - brutter'n kjøpte seg en liten glassflaske med Cola i dag (en gammeldagse flaska) = 40 kr!

Gjest hrmph
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1179424063' post='3611741]

Hehe - brutter'n kjøpte seg en liten glassflaske med Cola i dag (en gammeldagse flaska) = 40 kr!

De setter altså opp prisene?

Var det kioskvare eller?

Skrevet

De setter altså opp prisene?

Var det kioskvare eller?

Selvfølgelig gjør de det. Dette var på cafè, med egen utarbeidet 17.mai-prisliste

Skrevet

Jeg tror nok de skrur opp prisene ja. Jeg hørte en som hadde kjøpt softis og betalt 50kr!! Normal str.

Gjest this is a signature
Skrevet

Jeg tror nok de skrur opp prisene ja. Jeg hørte en som hadde kjøpt softis og betalt 50kr!! Normal str.

Men hvorfor?

Og har de lov til det?

Skrevet

Men hvorfor?

Og har de lov til det?

Ja det tror jeg de har lov til, noen i alle fall. De skal lønne personalet og det skal lønne seg ekstra å ha åpent en slik dag. Restauranter varierer med å skrive info om 10% tillegg i pris eller lage egne menyer med dyrere mat denne dagen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...