Gå til innhold

trenger tips til kameravalg

Anbefalte innlegg

Gjest lite, kompakt kamera
Skrevet

Jeg har lyst på et lite digitalt kompakt kamera. Jeg har speilrefleks, men har lyst på et lite kamera som jeg kan ha i veska mi, sånn at jeg kan ha det med overalt.

Siden jeg har speilrefleks ønsker jeg et kamera som tar gode bilder. Noen tips til noen gode, men små kameraer?

Skrevet

Det kommer jo litt an på hvor mye penger du har tenkt å legge i det, men om du er villig til å legge litt penger i det ville jeg anbefale Leica D-Lux 3. Det er et fantastisk godt kompaktkamera. Men ganske dyrt, da...

Gjest lite, kompakt kamera
Skrevet

Det kommer jo litt an på hvor mye penger du har tenkt å legge i det, men om du er villig til å legge litt penger i det ville jeg anbefale Leica D-Lux 3. Det er et fantastisk godt kompaktkamera. Men ganske dyrt, da...

2000-3000 kr tenkte jeg å bruke.

Gjest fotoshot
Skrevet

Fujifilm FinePix F30... glimrende kamera. Best i test på "TV2 hjelper deg". Koster ca. 2.500 ekskl. minnebrikke og veske.

Veldig fornøyd med mitt.

Skrevet

Jeg har et Casio Exilim 7,2 megapixels. Kjøpte det for et par år siden. Veldig fornøyd. Det er raskt, bruker lite batteri og tar gode bilder enkelt.

Jeg har utvidet med et speilrefleks nå. Ganske kresen på bilder, men synes dette er et bra kamera.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...