Gjest lite, kompakt kamera Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 Jeg har lyst på et lite digitalt kompakt kamera. Jeg har speilrefleks, men har lyst på et lite kamera som jeg kan ha i veska mi, sånn at jeg kan ha det med overalt. Siden jeg har speilrefleks ønsker jeg et kamera som tar gode bilder. Noen tips til noen gode, men små kameraer? 0 Siter
citoyen Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 Det kommer jo litt an på hvor mye penger du har tenkt å legge i det, men om du er villig til å legge litt penger i det ville jeg anbefale Leica D-Lux 3. Det er et fantastisk godt kompaktkamera. Men ganske dyrt, da... 0 Siter
Gjest lite, kompakt kamera Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 Det kommer jo litt an på hvor mye penger du har tenkt å legge i det, men om du er villig til å legge litt penger i det ville jeg anbefale Leica D-Lux 3. Det er et fantastisk godt kompaktkamera. Men ganske dyrt, da... 2000-3000 kr tenkte jeg å bruke. 0 Siter
Gjest fotoshot Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Fujifilm FinePix F30... glimrende kamera. Best i test på "TV2 hjelper deg". Koster ca. 2.500 ekskl. minnebrikke og veske. Veldig fornøyd med mitt. 0 Siter
Speak Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Jeg har et Casio Exilim 7,2 megapixels. Kjøpte det for et par år siden. Veldig fornøyd. Det er raskt, bruker lite batteri og tar gode bilder enkelt. Jeg har utvidet med et speilrefleks nå. Ganske kresen på bilder, men synes dette er et bra kamera. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.