Gå til innhold

Hvor langt er det fra Tromsø til Lyngseidet?

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Noen som vet hvor lang tid det tar å kjøre mellom Tromsø og Lyngseidet? Hvordan finner jeg det ut på nettet?

Gjest liten løve
Skrevet

Det er 5 mil fra Tromsø til fergekaia. Fergen bruker 20 minutter på overfarten og så er det 2,1 mil å kjøre etter ferga. Vet ikke helt hvor lang tid det tar.. 1,5 time iallefall vil jeg tro..

Gjest prust
Skrevet

Det er 5 mil fra Tromsø til fergekaia. Fergen bruker 20 minutter på overfarten og så er det 2,1 mil å kjøre etter ferga. Vet ikke helt hvor lang tid det tar.. 1,5 time iallefall vil jeg tro..

Takk! Aner du om den ferja går ofte? Vet du hvordan en evt finner det ut?

Kjedelig om en kommer der klokka 11, og så går ikke neste ferje før klokka 13.....

Skrevet

Kjører du rundt om Nordkjosbotn( noe som ikke tar lengre tid men er mer kjøring), tar det ca 1t 40 min.

Gjest liten løve
Skrevet

Takk! Aner du om den ferja går ofte? Vet du hvordan en evt finner det ut?

Kjedelig om en kommer der klokka 11, og så går ikke neste ferje før klokka 13.....

Det vet jeg ikke. Tror du kan få svar på det hvis du ringer 177.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...