Gjest eller Yahoo Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Jeg har pleid å bruke Yahoo eller Hotmail som e-mail adresse. Har nå begynt å lure på om jeg skal gå over til å bruke online-adressen min (har nylig fått abonnement der). Men er det mye tull med online-adresser? stadige brudd på forbindelsen og sånn? Og kan jeg lese online-mail fra hvilken som helst pc? Jeg er nemlig egentlig fornøyd med å bruke Yahoo, så derfor lurer jeg på dette før jeg sender adresseendring til mine kontakter... 0 Siter
Tralla Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Har brukt online i "alle" år, og er fornøyd. Kan ikke huske at det har vært tull med den i det hele tatt. Mail kan du lese på alle pc'er fra denne siden: http://www.online.no/ 0 Siter
Ambrosia Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Har hatt Online-abonnement i 10-11 år, og er veldig fornøyd med både funksjonalitet og stabilitet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.