Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei Stig Jeg er en jente på 25 år som fikk en luftveisinfeksjon i oktober i fjor, senere fikk jeg konstatert av legen at jeg trolig hadde hatt en mycoplasma infeksjon og fikk flere antibiotika kurer som ikke hjalp. Rtg Thorax var negativ. 2,5 mnd senere ble min samboer også syk, med de samme symptomene som meg. Symptomer som vondt i halsen når vi svelger( trangt å svelge, veldig tørt i halsen når vi våkner på morgenen), blir fort slitne og trøtte. Legen til min samboer sa han hadde hatt kyssesyke tidligere, men kunne ikke konstatere når. Vi be begge lagt inn på sykehuset i forskjellige perioder for utredning, men de fant ingen ting. Blodprøvene og undersøkelsene var negative. Vi hadde kjøpt leilighet rett før vi ble syke i september i fjor. Der vi mistankte råte/sopp på badet, men Telelab tok prøver av dette som var negative. Fikk beskjed at vi trygt kunne bo der. Vi flyttet ut alikevel for ca 1. mnd siden for å utelukke at det kunne være noe i leiligheten. Men vi er fortsatt syke med like symptomer. Fortsatt vondt i halsen , tungt å svelge, har store mørke ringer rundt øynene og bleke. Har hvitt belegg på tungen som ikke var sopp. Vi prøver å gå tur hver dag, men blir fort slitne og trøtte,klarer ikke så mye i løpe av dagen.Hadde tidligere veldig mye migrene men som nå har gitt seg. Hver gang man anstrenger seg blir symtomene verre.Vi har gått til biopat i flere mnd nå med akupunktur, naturmedisin og forandret kosthold, men føler det hjelper lite. Det føles som en ond sirkel som ikke tar slutt. Har innimellom blitt bedre der jeg tror at nå blir jeg frisk, men varer bare en kort stund, bare en dag om gangen, så kommer alt tilbake igjen. Vi skjønner ikke hva dette kan være? Når blir vi friske igjen? Legene våre har heller ingen svar. Nå har vi vært sykemeldt siden vi ble syke. Prøvde en kort tid å jobbe aktiv men ble bare verre. Vi er ganske fortvilet over hele situasjonen og lurer på hva dette kan være. Håper du kan hjelpe oss.?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/276184-blir-aldri-frisk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...