Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest flipflop
Skrevet

Tjener jeg bra hvis jeg blir lastebilsjåfør?? Skal på attføring og fått beskjed om jeg kan velge det.. men er det noe spesielt bra betalt??

Gjest Jeniat
Skrevet

Jeg fatter ikke, at en som faktisk får hjelp (både økonomisk og på andre måter) til å komme ut i jobb, kan ta hensyn til lønn (med mindre det er snakk om særs dårlig betalt). Trailersjåfør er helt ok betalt, og ettersom du slipper å ta opp studielån, har du jo allerede "fått" en del tusen der.

Gjest flipflop
Skrevet

Jeg fatter ikke, at en som faktisk får hjelp (både økonomisk og på andre måter) til å komme ut i jobb, kan ta hensyn til lønn (med mindre det er snakk om særs dårlig betalt). Trailersjåfør er helt ok betalt, og ettersom du slipper å ta opp studielån, har du jo allerede "fått" en del tusen der.

Ja jo, men det er resten av livet mitt da., vil gjerne ha en jobb jeg kan leve av

Gjest Jeniat
Skrevet

Ja jo, men det er resten av livet mitt da., vil gjerne ha en jobb jeg kan leve av

Selvsagt kan du leve av sjåførlønn.

Gjest wiggum
Skrevet

Du kommer nok til å leve adskillig bedre av det enn av trygd.

Gjest smilerr
Skrevet

ser sjåfører halvdøde ut eller ??

Gjest flipflop
Skrevet

Selvsagt kan du leve av sjåførlønn.

Er ikke utakknemlig, må være lov å spørre

Skrevet

Ja, for det er jo selvfølgelig slik at folk som er syke, de trenger ikke like mye penger som resten av befolkningen.

Skrevet

Jeg tror det varierer endel. Om du jobber vanlig dagtid eller har langdistansekjøring har nok endel å si på lønna.

Gjest Mom33
Skrevet

Er ikke utakknemlig, må være lov å spørre

Men - hvordan tror du at de som er sjåfører overlever dersom de ikke har lønn som er høy nok til at de kan leve av det...?

:-)

Gjest flipflop
Skrevet

Men - hvordan tror du at de som er sjåfører overlever dersom de ikke har lønn som er høy nok til at de kan leve av det...?

:-)

Har endel utgifter i forbindelse med sykdom som jeg ikke får dekka hvis jeg jobber....

Gjest Mom33
Skrevet

Har endel utgifter i forbindelse med sykdom som jeg ikke får dekka hvis jeg jobber....

OK - hvis du hadde tatt med det i hovedinnlegget ditt, så hadde du sikker fått litt andre svar her. :-)

Som Åsemor sier, det er store forskjeller i den bransjen, ut fra hva du skal transportere/hvor du skal transportere det. Sikkert lurt å sjekke ut med noen som er i bransjen.

Lykke til!

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Så en som har vært syk skal ikke ha ambisjoner og ønske om god lønn...? Fordi om en har ryggproblemer f.eks kan en godt utføre "hodearbeide" som er godt betalt. Mye rart en skal høre...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...