Gå til innhold

facebook -fortid

Anbefalte innlegg

Gjest facebook-taper
Skrevet

Er til for å ta opp kontakt med gamle kjente. Men er det så imari kult å treffe alle igjen? Jeg mener, det er gjerne en grunn til at man mistet kontakten med folk....

Jeg har meldt meg inn, og tittet litt rundt, og funnet endel kjente fjes. Fint, de lever! Men hva nå? Hvor kult er det egentlig å treffe igjen folk?

Blir det ikke litt som de klassegjenforeningene? Det er jo om å gjøre å ha kommet lengst her i livet, gjort det bra med utdannelse, jobb, familie osv. Det er jo sånt folk prater om. Har ikke så mye å skryte av der jeg nå.

Hvor kult er det egentlig å ta opp kontakt med din vennine som gikk, bak ryggen, baksnakket, eller plutselig snudde ryggen til deg? Eller han som mobba deg oppigjennom hele grunnskolen?

Det er desverre ikke alle som har så mye glede og se tilbake på.

Jeg melder meg herved ut igjen og fortsetter å leve i nåtid/fremtid.

Gjest Reynold
Skrevet

Har meldt meg ut selv. De fleste bekjente/venner logger seg på facebook, sjekke hvem de kan legge til som venner, og når de er ferdig, så er det ikke mer å gjør der., Det var det jeg følte også.. Jeg la til 30 venner, og hva etter det?Ingenting, så slettet hele drittn=) Blir nok mange som gjør det samme etterhvert, de bør vertfall prøve å gjøre noe bedre med sidene.. kanskje adressebøker, gratis sms, dagbok, etc..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...