Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har søkt i forum og ikke funnet gode svar på spørsmålet. Vi vil ha en (god) trampoline med beskyttelse av metallet rundt lerretet. Jeg ser av et innlegg jeg ikke lenger finner at det går an å finne sikkerhetsnett som går på innsiden. Hvor kjøper vi dem? Hvem har gode trampoliner å anbefale?

Skrevet

Vi kjøpte på en lekebutikk, husker ikke om det var Brio eller Edwis. Var på Ski storstenter. Nettet går jo på innsiden, men festestrikkene blir slappe. Ser at noen har nettet sittende oppover langs hele stangen. Kanskje de er bedre? Du får bare høre med de som har SmartClub, Toys R us har vel

Skrevet

Vi kjøpte på en lekebutikk, husker ikke om det var Brio eller Edwis. Var på Ski storstenter. Nettet går jo på innsiden, men festestrikkene blir slappe. Ser at noen har nettet sittende oppover langs hele stangen. Kanskje de er bedre? Du får bare høre med de som har SmartClub, Toys R us har vel

Den typen du har, hvor nettet er festet øverst på stengene med stropper er den typen 11-åringen ble kvalt i forleden... Vi har den typen hvor det er løpeganger i nettet som tres nedover stoplene, ingen løse stropper noe sted. Spør du meg var det bare et tidsspøsrmål før det måtte gå galt med en slik konstruksjon.

Skrevet

Den typen du har, hvor nettet er festet øverst på stengene med stropper er den typen 11-åringen ble kvalt i forleden... Vi har den typen hvor det er løpeganger i nettet som tres nedover stoplene, ingen løse stropper noe sted. Spør du meg var det bare et tidsspøsrmål før det måtte gå galt med en slik konstruksjon.

Hadde du tenkt på det før det skjedde?

Skrevet

Hadde du tenkt på det før det skjedde?

Nei, jeg skal innrømme at jeg ikke hadde det, men når jeg ser de nettene nå så grøsser det i meg og jeg er sjeleglad for at vi ikke har den typen. Det er jo egentlig innlysende at man ikke skal ha lange snorer på ei trampoline!

Skrevet

Er det slik at Jumpking sin trampoline er den som 11-åringen ble kvalt i? Jeg har sett på Jumpking sine i dag, og de var jo fine. Nettet er på innsiden, polstrinenge på kanten god. Men nettet er altså festet med en stropp. Synes ikke den var så lang, så jeg har jo vanskelig for å se for meg at man kan bli kvalit i den.

Skrevet

Nei, jeg skal innrømme at jeg ikke hadde det, men når jeg ser de nettene nå så grøsser det i meg og jeg er sjeleglad for at vi ikke har den typen. Det er jo egentlig innlysende at man ikke skal ha lange snorer på ei trampoline!

Kan hende han holdt i snora mens han drev med noen krumspring, altså at det har mer med bruken å gjøre enn selve produktet. Unger kan dø av hoppetau eller rockering også.

Skrevet

Er det slik at Jumpking sin trampoline er den som 11-åringen ble kvalt i? Jeg har sett på Jumpking sine i dag, og de var jo fine. Nettet er på innsiden, polstrinenge på kanten god. Men nettet er altså festet med en stropp. Synes ikke den var så lang, så jeg har jo vanskelig for å se for meg at man kan bli kvalit i den.

Jeg vet ikke hvilket merke den omtalte trampolinen er, men sikkerhetsnettet er festet med løkker/snorer helt øverst på stolpene i alle fall. I den nettavisen jeg leste det sto det at snora var 60 cm lang.

Skrevet

Jeg vet ikke hvilket merke den omtalte trampolinen er, men sikkerhetsnettet er festet med løkker/snorer helt øverst på stolpene i alle fall. I den nettavisen jeg leste det sto det at snora var 60 cm lang.

OK, det er noe helt annet enn Jumpking. Den var festet med stropper à la skistropper på toppen.

Skrevet

OK, det er noe helt annet enn Jumpking. Den var festet med stropper à la skistropper på toppen.

Vår er som denne:

http://www.gardsturisme.no/images/flere_bilder/TRAMPOLINE2.JPG

Hver stolpe er festet med to solide fester til trampolinens bein så nettet står stødig som bare det i tillegg til at det ikke finnes løse ender å henge seg fast i.

Skrevet

Takk, den ser fin ut. Den er kjøpt på Europris?

Jepp, kostet vel ca. 3500,- for trampoline + nett i fjor, den nest største, de hadde ikke flere av den største iugjen. Tror vår er på 3,8 meter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...