Gå til innhold

Er dette silikon?

Gjest mye man kan lurer på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Behøver ikke å være det, mulig bh/kjole er strammet hardt, og da kan det se slik ut...

Gjest majjaiia
Skrevet

Ja, det er jeg ganske sikker på. For det første la jeg aldri merke til at hun hadde så svære pupper da hun var yngre. For det andre har hun gått ned mye i vekt, men puppene er fortsatt nesten like store.

Men grunnen til at jeg er sikker er at på tv idag så jeg at det var to atskilte rundinger som to baller inni brystet som ble presset opp, mens det rundt var magert. så en så det tydelig i det bildet som var på tv idag.

Gjest togli
Skrevet

Puppene er så kulerunde at jeg ikke kan skjønne at de er "ekte"... ?

Gjest syv søstre
Skrevet

Selvsagt er det silikon her. Er ikke i tvil engang. Slik ser venninnen min også ut når puppene presses opp slik, og hun har operert inn silikon.

Skrevet

Det ser i alle fall veldig slik ut. Det er jo ikke normalt at pupper på ei dame over 40, som har født barn (og kanskje ammet) liksom lever sitt eget liv "utenpå" kroppen.

(Mine gjør i alle fall ikke det...)

Skrevet

Så veldig sånn ut. Normale bryster har da ikke så "definerte" rundinger som disse?

Gjest sillikonvally
Skrevet

Ja, dette er sillikonpupper. Trodde da alle visste at hun hadde det...

Gjest Timiti
Skrevet

Ja, uten tvil. Jeg har bodd i utlandet, der annenhver dame hadde silikon, og puppene deres så slik ut.

Skrevet

Helt utrolig at noen er villig til å betale 30.000 og oppover for noe så stygt.

Hadde nok heller tatt meg en nice ferie med de bertingsene jeg har om jeg hadde 30.000 til overs.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...