Gå til innhold

Hvite gensere med klorin???

Anbefalte innlegg

Gjest Dr Grey:o)
Skrevet

Har endel hvite gensere som har blitt mer grå enn hvite etterhvert, de blir mye vasket i og med at de blir brukt hver dag på jobb!

Kan jeg bruke klorin og få de hvite igjen, eller funker ikke dette?

Hvor mye og hvor lenge skal de ligge i klorin i tilfelle? Og det skal vel blandes med vann??

Dette har jeg ingen peiling på, men kanskje du har??

Skrevet

Var jeg deg så tror jeg heller jeg ville gitt dem en annen farge. Er redd de vil bli flekkete hvit med klorin, men du kan jo prøve :) De vil bli brukbare uansett metode :)

Skrevet

Er de i ren bomull så vil det nok funke, er de i blandingsstoff eller kunststoff er det nok verre. Både med bleking og farging. Men dersom de alikevel er såpass ødelagte at du ikke vil bruke dem så skader det jo ikke å prøve!

Skrevet

Jeg putter alt det hvite i maskinen sammen med en kork klorin fra tid til annen. Det fungerer fint.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...