Gjest fænsi Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Lurer på en ting jeg. Jeg er ikke så erfaren på facebook. På forsida mi står det at jeg bare har 1 friend, men i virkeligheten har jeg flere. Hvordan får jeg fram dette på profilen min? I tillegg når man får opp listen over alle sammen, der bildene står under hverandre, så står det kun view friend, ikke add to frien, ikke poke osv. Hva har jeg gjort feil.. please help med da jeg synes dette ser litt morsomt ut. 0 Siter
Gjest Reynold Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Logg ut av Norway nettverket, da kommer alle=) Der det står 1 friend, er fordi den vennen er med i et nettverk(Norway) 0 Siter
Gjest fænsi Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Logg ut av Norway nettverket, da kommer alle=) Der det står 1 friend, er fordi den vennen er med i et nettverk(Norway) Hvordan gjør jeg det? 0 Siter
songbirdy Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Logg ut av Norway nettverket, da kommer alle=) Der det står 1 friend, er fordi den vennen er med i et nettverk(Norway) Når du klikker på "friends" øverst i menyen din, så er der en liten rute som står "show" på - der kan du velge "all friends", "recently updated" etc. Velger du "all friends" får du alle. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.