Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mørkt hår og har nå lyst på lyst igjen, hvordan greier dere å få det så lyst så fort? ser folk som har mørkt hår, så dagen etterpå helt lyst.. trenger tips her

Skrevet

Kanskje det er exctensions (åssen skriver man det der??) og at de har stripa sitt naturlige hår også? Det skal visst være mulig å på en måte avfarge farga hår hos frisøren, men det tror jeg sliter veldig på håret i tillegg til at det er litt vanskelig å få godt resultat. Det her ikke noe jeg vet noe om, men har sett det på et par venninner i hvertfall. :)

Gjest Reynold
Skrevet

Har ei venninne som farget håret brunt, så ville hun ha det blond igjen. Da dro hun til frisøren og tok avfarging ca. 4 gangger med noen uker mellomrom, hun passet på å ta hårkurer osv for å ikke slite det helt. Til slutt brukte hun bleking som hun kjøpte selv. Tror ikke det var så veldig dyrt, eventuelt kan du høre om lærling kan gjøre det..Du kan også avfarge det med avfarging du kjøper selv på butikken, i en grønn boks=)

Beste er å ikke farge det brunt, er utrolig travelt å få det blondt igjen=)

Lykke til

Skrevet

Ville anbefalt å stipe håret ditt over flere omganger!! Jeg må stripe 2 ganger for å gå fra brunt til lyst!! Får ei vennine til å gjøre det, og bruker poly sin striping!! Striper mye hver gang!

Lykke til:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...