Gå til innhold

Mørke ringer under øynene

Anbefalte innlegg

Gjest Jente20trondheim

Hei! Jeg har helt siden jeg kom i tenårene hatt veldig blå ringer under øynene. De er også på en måte "insunkne". De ser akkurat like ut hele tiden,og blir ikke påvirket av hverken søvn, lite eller mye stress eller kremer. Jeg har lest her at det går an å få kuttet/klemt av venene som forårsaker blåfargen, men jeg finner ingen info om dette på nettsidene til plastikkkirurger. Bør jeg kontaket min fastlege for å få info om dette? Og er det i det hele tatt mulig å få tatt denne operasjonen i Norge? Og går det an å "sprøyte" inn fett for å fjerne selve ringene? Dette er noe som har plaget meg i mange år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/276268-m%C3%B8rke-ringer-under-%C3%B8ynene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...