Gjest TWM Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Har alltid vært veldig usikker og inni meg lille skjell, men etter jeg ble 30 har ting snudd på en måte, begynner å bli komfotabel med meg selv og mine problemer som jeg syns jeg har med kroppen og annet. Bare lurer på hvorfor det tok så lang tid, noen andre som har hatt det sån??? 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Tror det er vanlig. :-) Deilig å bli tryggere, ikke sant? 0 Siter
Gjest TWM Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Tror det er vanlig. :-) Deilig å bli tryggere, ikke sant? Ja, men nå er jeg bekymret for hva andre vil tenke siden jeg ikke har hatt noen odentlige forhold men er så gammel, kanskje litt usikker allikevel... Tror kanskje jeg må fortelle det, om usikkerhet og sånt.... eller, jeg vet jo ikke *sukk* 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Ja, men nå er jeg bekymret for hva andre vil tenke siden jeg ikke har hatt noen odentlige forhold men er så gammel, kanskje litt usikker allikevel... Tror kanskje jeg må fortelle det, om usikkerhet og sånt.... eller, jeg vet jo ikke *sukk* Du vil oppdage at alle har noe de er usikker på. ikke noe merkelig med det, vel? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Jeg føler meg også mye mer vel i meg selv etter at jeg kom i 30-åra. Jeg tror det har med at vi har funnet ut at verden ikke er så farlig likevel. Det gjør faktisk ingenting om ikke hele verden liker oss. Det er lettere å få egne meninger og stå for dem. Og det er ikke så farlig om folk vi liker er uenige - de kan jo faktisk være greie likevel. Vi har funnet ut at de fleste mennesker som er noe å samle på ser lenger enn til utseende, dermed er vi ikke så opptatte av det lenger (mange av oss da...). Jeg synes det er fantastisk å bli eldre - og ser frem til 40-årene med glede. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Jeg føler meg også mye mer vel i meg selv etter at jeg kom i 30-åra. Jeg tror det har med at vi har funnet ut at verden ikke er så farlig likevel. Det gjør faktisk ingenting om ikke hele verden liker oss. Det er lettere å få egne meninger og stå for dem. Og det er ikke så farlig om folk vi liker er uenige - de kan jo faktisk være greie likevel. Vi har funnet ut at de fleste mennesker som er noe å samle på ser lenger enn til utseende, dermed er vi ikke så opptatte av det lenger (mange av oss da...). Jeg synes det er fantastisk å bli eldre - og ser frem til 40-årene med glede. *Nikker aldeles enig* Akkurat sånn er det! Jeg blir 39 snart og stortrives, kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har hatt det bedre! ) 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Ja absolutt, var mye mer sjenert som yngre, og nå blir det bare bedre og bedre. Man slutter å tenke at alle er så opptatt av hvordan man er, man gir mer blaffen, og det er så deilig! Tror de fleste opplever at man blir mer avslappet og selvsikker med årene. Ting kunne være verdens undergang da man var yngre, og nå tenker jeg at "herregud at jeg gadd å bry meg om det der". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.