Gå til innhold

Utested i Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest jerseygirl
Skrevet

Trenger hjelp til å huske her.... For 6-7 år siden (tror jeg) var jeg ofte på et utested med utpreget rocke-profil. Stort sett gjester i skinnjakke, og musikken gikk i ac/dc, metallica osv. Mener det var i et sidegate til Karl Johan, like ved et annet stort kjent utested hvor det altid var masse kjendiser. Men hva het stedet?????

Skrevet

Ja! Tut & kjør! :-D

Husker de hadde svarte sofaer langs veggen, litt høyt oppe og noen stålrør til å ha beina på. Dette kunne lett bli skummelt etter noen øl og i tillegg mener jeg at toalettet var nedi en kjeller? Men var et relaxed sted da jeg var der, sikkert minst 7 år siden jeg var der og, hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...