Gå til innhold

Har du planer for dagen?

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Jeg skal på jobb.

Når jeg har frihelg bruker jeg søndagen til å slappe av, rydde, se film... :)

Skrevet

Vel, jeg har fått malt endel inne mens min mann har malt ute. Fint å få det gjort. Ellers så er planen å få sett litt tv. I dag er det vel ny runde med jakten på kjærligheten tror jeg. Inbiller meg at det er noe annet også jeg skulle se. Du jobber ja, det blir jo penger utav det ;)

Skrevet

Jeg har kjørt vedmaskin! Kjæresten mater inn tømmeret i den ene enden, jeg styrer saga og kløyveren og i den andre enden kommer det ferdig kappet og kløyvd ved, klar til tørking over sommeren! :o) Artig! Og slitsomt... Har kjørt den i 2 dager, 5-6 timer hver dag og jeg er utslitt!

mariaflyfly
Skrevet

Vi har ofte ryddedag på søndager vi også. Setter oss ned etter frokost og lager liste over det som skal gjøres, og hvem som har ansvaret for at det blir gjort. Og så setter vi i gang. Det funker kjempefint! :)

I dag rydda og vaska vi et par timer før vi dro på bondegårsbesøk, rusletur på Aker Brygge og middag på thairestaurant. Bra dag. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...