Gå til innhold

Hodepine,kvalme tretthet og frossen.

Anbefalte innlegg

Gjest engstelig dame
Skrevet

Føler meg ikke helt i 100 for tiden, kroppen er liksom ikke helt med når det gjelder balanse og nå har jeg vært frossen,kvalm og hatt hodepine i 3 dager.

Hva er det som skjer med meg tro?

Skal til legen i morgen pga balanseproblemene og får samtidig svar på blodprøvene som ble tatt forrige gang.

Legen tror det kan være noe med stoffskifte, da vet ikke han om de siste dagers hodepine,frost og kvalme.

Har du noen formening om hva dette kan være?

Skrevet

Det kan godt være problemer med stoffskiftet. Moren min har fått den diagnosen nå. Er det stoffskiftet håper jeg for din del at legen mener du er syk nok til å få medisiner. Det er det nemlig ikke alle som får med en gang.

Skrevet

Det kan også være jernmangel. Da får man hodepine, blir frossen, kvalm og trøtt.

Gjest engstelig dame
Skrevet

Det kan også være jernmangel. Da får man hodepine, blir frossen, kvalm og trøtt.

Det er vitamin B12 mangel så jeg begynner med sprøyter i morgen og skal ha det annenhver dag 5 ganger og deretter hver 14 dag. :(

Egentlig glad for at det ble funnet svar på hvorfor kroppen min oppfører seg sånn som den gjør og jeg ser fram til å bli frisk.

(B12 mangel og blodmangel hører litt sammen)

Skrevet

Det er vitamin B12 mangel så jeg begynner med sprøyter i morgen og skal ha det annenhver dag 5 ganger og deretter hver 14 dag. :(

Egentlig glad for at det ble funnet svar på hvorfor kroppen min oppfører seg sånn som den gjør og jeg ser fram til å bli frisk.

(B12 mangel og blodmangel hører litt sammen)

Bra du har fått en diagnose. Jeg sliter med de samme problemene, men legen finner ikke noe galt med meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...