Gå til innhold

Store mengder urin

Anbefalte innlegg

Gjest Meg-39
Skrevet

Har ei jente på 17 som har hatt mye vondt i magen i det siste.Har vært til gastroskopi og ultalyd, men ikke funnet noe galt. I det siste har hun vært mye på do, og vi fikk beskjed om å måle alt som gikk inn og alt som kom ut som urin, og deretter kontakte fastlege. Stor var vår overraskelse da det viser seg at det kommer større mengder UT enn hun drikker! Har målt i 2 dager, og hun tisser en halv liter mer enn hun drikker. Har fått time hos fastlege om en uke, men lurer på om noen der ute kan noe om dette? Hun har tatt av 7 kilo på 2 mnd, har vondt i magen ved enhver fysisk anstrengelse. Har fast menstruasjon. Glad for svar !

Skrevet

Jeg er langt fra noen medisiner, men det eneste jeg vet som gir store mengder urin samt kraftig vekttap, er ubehandlet diabetes. Men ettersom jeg bare har hørt dette om diabetes 2, og godt voksne folk, er det ikke sikkert dette gjelder unge mennesker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...