Gå til innhold

Cellulitt-dritt!

Anbefalte innlegg

Gjest Angela25
Skrevet

Noen som vet hva behandling for cellulitter heter? Har hort om noen som benytter seg av forskjellige behandlingsmetoder paa klinikker ol. men jeg husker ikke hva behandlingsmetoden heter!!

Sommeren er like rundt hjornet, saa jeg vil ta nuven paa dem en gang for alle!

Gjest Marion XXX
Skrevet

Åhh! Er det en behandling som faktisk funker?? Den vil jeg også vite hva heter....

Gjest appelsinhud
Skrevet

Er ikke det sånn støm massasje? Musklene har blitt knudrete og må masseres opp igjen.

Skrevet

Er ikke det sånn støm massasje? Musklene har blitt knudrete og må masseres opp igjen.

Appelsinhud har ingenting med muskler å gjøre, det er rett og slett fett vel?

Skrevet

Appelsinhud har ingenting med muskler å gjøre, det er rett og slett fett vel?

Det trodde jeg også....

Ser i hvertfall at jeg har mindre nå etter at jeg har gått ned i vekt og trent mer.

Skrevet

Hadde i utgangspunktet ikke tro på at noe skulle hjelpe, men var desperat nok til å forsøke en maskin fra Loreal som rulles over lårene:o) Det følger med en gele som smøres inn morgen og kveld. Man må visst lide for skjønnheten for den suger kraftig og det gjør vondt.

Jeg innbiller meg at det har hjulpet litt, men om det er maskinen eller treninga som har hjulpet skal jeg ikke si for sikkert:)

Skrevet

Hadde i utgangspunktet ikke tro på at noe skulle hjelpe, men var desperat nok til å forsøke en maskin fra Loreal som rulles over lårene:o) Det følger med en gele som smøres inn morgen og kveld. Man må visst lide for skjønnheten for den suger kraftig og det gjør vondt.

Jeg innbiller meg at det har hjulpet litt, men om det er maskinen eller treninga som har hjulpet skal jeg ikke si for sikkert:)

Men så var jeg i et prøverom med grelt lys i dag og fant ut at det IKKE hadde hjulpet.

*Grøss*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...