Gå til innhold

Hvem skal betale barnebidraget?

Anbefalte innlegg

petter smart
Skrevet

Og hvorfor så jeg ikke innlegget 5 plasser nedenfor? Kan noen svare meg på det?

Skrevet

Og hvorfor så jeg ikke innlegget 5 plasser nedenfor? Kan noen svare meg på det?

Fordi du har glemt å ta på deg briller i dag? ;-)

petter smart
Skrevet

Fordi du har glemt å ta på deg briller i dag? ;-)

Det har du faktisk rett i. Har ikke på meg brillene i dag, men siden jeg er nærsynt skulle en tro at jeg kunne lese det som står på en PC-skjerm. Men der tok jeg altså feil.

Skrevet

Det har du faktisk rett i. Har ikke på meg brillene i dag, men siden jeg er nærsynt skulle en tro at jeg kunne lese det som står på en PC-skjerm. Men der tok jeg altså feil.

Fort gjort! De fleste av oss har vel opplevd å legge inn en tråd om noe som allerede er lagt inn her! ;-) Såpass tåler vi.

Skrevet

Hehe, for en problemstilling.

Egentlig burde ingen av dem betale bidrag. Og mora burde forsørge ungen alene. Denne situasjonen er hennes feil. Tenk å ha seg med to brødre, og enda på samme dag! Skremmende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...