Gå til innhold

Hvor finner man puser som trenger nytt hjem?

Anbefalte innlegg

Gjest pusekatt-elsker
Skrevet

Tenk på hvor mye bra arbeid de gjør. Har lyst å bidra selv. Jeg vurderer også å ta til eg en liten pus som ikke har et hjem. Men vet ikke hvor jeg henvender meg? Var ikke noe særlig i avisa. Ålesund-området.

Skrevet

www.nettkatten.net, driver med omplassering og holder til i Ålesund. Ellers er det flere annonser i f eks Nytt i Uka, dersom du vil ta til deg en katt

Skrevet

Gi beskjed hos dyrlegen! De må desverre ofte sette sprøyter å avlive kattene , små og store.

Skrevet

I Molde-området er det forøvrig ei som driver med omplassering av katter; Kattens Vern heter dette.

Gjest pusekatt-elsker
Skrevet

Gi beskjed hos dyrlegen! De må desverre ofte sette sprøyter å avlive kattene , små og store.

Det river meg i hjertet når jeg leser at det er så mange eierløse, hjemløse katter rundt omkring. Dette er mye pga at katteiere ikke GIDDER å kastrere katta si. Det er direkte dyreplageri og en hankatt kan produsere maaange avkom i løpet av sitt liv. Har selv hatt en del hankatter utenfor her men hunkatten min er heldigvis kastrert.

Skrevet

Det river meg i hjertet når jeg leser at det er så mange eierløse, hjemløse katter rundt omkring. Dette er mye pga at katteiere ikke GIDDER å kastrere katta si. Det er direkte dyreplageri og en hankatt kan produsere maaange avkom i løpet av sitt liv. Har selv hatt en del hankatter utenfor her men hunkatten min er heldigvis kastrert.

Ja det er mye vondt å høre om dyr også, ikke bare mennesker. Så om man kan redde en katt hos dyrlegen så er jo det bra.

Skrevet

Følg med på oppslagstavla i butikken, i avisa osv. Dyrebeskyttelsen har også mange puser som trenger et nytt hjem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...