Gjest Ser fremmed ut. Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Titter innom med jevne mellomrom og har gjort det den siste tiden. Har vært her i ørten år, men kuttet ut hele dol i et par år nesten var det vel. Er mange av de gamle borte, bytta nick. Joa, jeg ser selvsagt noen av de gamle henger her enda, men mest nytt. Kan noen av dere gamle som er her nå! rekke opp hånden og skrive under her. Skriv under anonym eller hva rakkern du vil :-) Kunne bare vært moro å se hvor mange det var igjen :-) Klem fra meg som har vært her nesten fra begynnelsen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Jeg er her innimellom men henger nok mer på det andre forumet hvor de fleste gamle dolerne er. Men mange er begge steder slik som meg ) 0 Siter
Sofline Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Veldig mange forsvant på en gang da layouten ble endret for ikke så lenge siden. 0 Siter
Sofline Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Jeg er her innimellom men henger nok mer på det andre forumet hvor de fleste gamle dolerne er. Men mange er begge steder slik som meg ) Hva er det andre forumet? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Jeg er her nesten daglig. Har vært dol'er siden høsten 98! 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Hva er det andre forumet? Det som ble opprettet i protest mot dols nye oppsett. Det er ganske livlig der inne og det er morsomt, men lurer man på noe seriøst så er det bedre å skrive her. 0 Siter
Sofline Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Det som ble opprettet i protest mot dols nye oppsett. Det er ganske livlig der inne og det er morsomt, men lurer man på noe seriøst så er det bedre å skrive her. Så det er der det har blitt av alle altså... :-) 0 Siter
Gjest Ser fremmed ut. Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Bare kjente nick hittil :-) Hva er linken til det andre stedet Dorthe? 0 Siter
Gjest Ser fremmed ut. Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Det som ble opprettet i protest mot dols nye oppsett. Det er ganske livlig der inne og det er morsomt, men lurer man på noe seriøst så er det bedre å skrive her. Hva er linken til det andre stedet Dorthe? 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Hva er linken til det andre stedet Dorthe? http://avkroken.egetforum.se. Du må registrere deg, kan ikke bruke ukjent nick og forumet er lukket for andre enn medlemmer. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Jeg har vært her så og si hele tiden siden nyåret 2000 0 Siter
GoodTimes Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 *Rekker opp hånda* - men jeg er på tredje nicket etter 2000. Jeg savner mange her, men kommer ikke til å gidde å flytte over til det andre. Jeg savner blant annet mennene! Pappa Bjørn, SDD, Prozak, Sør, - for å nevne noen. Jeg har sett at Nick er her en sjelden gang, og et par til, men det var morsommere når blandingen av kjønn ver litt jevnere. Jeg er fornøyd med layouten nå, men syns at innleggene ofte blir mye av samme ulla - å, nå kom jeg på Keinstein (som jo het Ulv-i-fåreklær før), han savner jeg. Og det er nettop fordi det ble diskusjoner av det. Dessuten var mange av herrene flinke til å svare på tekniske spørsmål o.a. 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Jeg vet ikke hvor gammel jeg måtte være i dol sammenheng, men det blir noen år ja. Men hvorfor er du anonym? Hvem er du? Du het ikke -Ser fremmed ut. vel? 0 Siter
filiokus81 Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 *rekker opp hånden* Men jeg har aldri vært veldig aktiv, og jeg er på nick nr 2 siden jeg først oppdaget dol i 97/98. Og da var jeg jo bare et lite frø som hang mest på ungdomsforumet ) 0 Siter
fresja Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Har vel vært her siden ca 2000, men det har vel variert hvor aktiv jeg har vært. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Vært her siden ca 2002 tror jeg. Hatt to-tre forskjellige nick. I begynnelsen bare leste jeg ) 0 Siter
Sofline Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 *rekker opp hånden* Men jeg har aldri vært veldig aktiv, og jeg er på nick nr 2 siden jeg først oppdaget dol i 97/98. Og da var jeg jo bare et lite frø som hang mest på ungdomsforumet ) Du begynte også der ja... :-) 0 Siter
Kalevala Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Rekker opp hånda ) Jeg har vært her siden 1999. Har hatt 2 andre nick tidligere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.