Gå til innhold

Hvor er de gamle dolerne

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

6

• Dorthe

5

• Line

3

• pekkaline

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg kan regnes med, for jeg tilhører ikke dem som har skrevet mest her inne. Men jeg har vært her siden ...tja, 1999, 2000 eller noe? Er ikke sikker! Lenge i allefall! Har byttet nick et par ganger underveis.

Skrevet

*Rekker opp hånda*

Jeg har vært her siden 1997, men bytta nick noen ganger underveis..

Skrevet

Du begynte også der ja... :-)

Hehe, jepp! Gode gamle dager :o)

Skrevet

*Rekker opp hånda* - men jeg er på tredje nicket etter 2000.

Jeg savner mange her, men kommer ikke til å gidde å flytte over til det andre.

Jeg savner blant annet mennene! Pappa Bjørn, SDD, Prozak, Sør, - for å nevne noen. Jeg har sett at Nick er her en sjelden gang, og et par til, men det var morsommere når blandingen av kjønn ver litt jevnere.

Jeg er fornøyd med layouten nå, men syns at innleggene ofte blir mye av samme ulla - å, nå kom jeg på Keinstein (som jo het Ulv-i-fåreklær før), han savner jeg. Og det er nettop fordi det ble diskusjoner av det. Dessuten var mange av herrene flinke til å svare på tekniske spørsmål o.a.

Ikke fåreklær men fårikål! ;-)

Gjest undrendeikveld
Skrevet

http://avkroken.egetforum.se.

Du må registrere deg, kan ikke bruke ukjent nick og forumet er lukket for andre enn medlemmer.

Har dere bilder av dere selv i lag med nicket der?

Skrevet

Har dere bilder av dere selv i lag med nicket der?

Noen har og noen har ikke.

Skrevet

Jeg har vært her siden høsten 99, med samme nick, men var ikke så aktiv til å begynne med.

Gjest Ser fremmed ut.
Skrevet

Jeg vet ikke hvor gammel jeg måtte være i dol sammenheng, men det blir noen år ja. Men hvorfor er du anonym? Hvem er du? Du het ikke -Ser fremmed ut. vel? ;)

Hehe, neida nicket mitt var nok ikke det, men jeg velger å forbli anonym nå av personlige grunner.

Er så sjelden jeg stikker innom også, og da er det som regel bare for å spørre gamle dolvenner om tips og råd. Det er alltid noen som jeg vet og har greie på endel ting og har opplevd litt her i livet. Mange sitter jo her nettopp av den grunn også.

I tillegg er det ok og bare slerve kun for å slerve. Lange fjasetråder med bare tøys, men mye moro. Vet ikke om det er slik nå, men det var.

Gjest Ser fremmed ut.
Skrevet

http://avkroken.egetforum.se.

Du må registrere deg, kan ikke bruke ukjent nick og forumet er lukket for andre enn medlemmer.

Ok du, da tenker jeg det får være, for da er det vel slik igjen at man må registrere seg med sitt kjente nick for å komme inn?

Ranglerplassen: Eksisterer den nå? - har ikke sjekka på ihvertfall to år.

Er ikke så nøye heller, jeg er ikke så mye på nett for tiden allikevel.

Håper du og dine har det bra Dorthe.

Samme til dere andre, både gamle og nye.

Skrevet

Hehe, neida nicket mitt var nok ikke det, men jeg velger å forbli anonym nå av personlige grunner.

Er så sjelden jeg stikker innom også, og da er det som regel bare for å spørre gamle dolvenner om tips og råd. Det er alltid noen som jeg vet og har greie på endel ting og har opplevd litt her i livet. Mange sitter jo her nettopp av den grunn også.

I tillegg er det ok og bare slerve kun for å slerve. Lange fjasetråder med bare tøys, men mye moro. Vet ikke om det er slik nå, men det var.

Slik er det fortsatt, og det kan jo også være nick du ikke kjenenr også kan svare deg på ting. :-)

Gjest Ser fremmed ut.
Skrevet

Slik er det fortsatt, og det kan jo også være nick du ikke kjenenr også kan svare deg på ting. :-)

Selvsagt kan fremmede nick også svare meg på ting. Tenkte på å skrive noe om akkurat det, men jeg syntes det var temmelig opplagt :-)

Når jeg selv nå skriver anonymt, så aner jo ingen hvem jeg er, og når da andre svarer meg, så er det jo det samme om det er gamle eller nye. MEN, det er EN ting som er dumt med å skrive anonymt. De gamle nickene vet jo noe om meg og min bakgrunn - ikke sant, og da kan de lettere forstå og svare deretter.

Men selvsagt er det alltid friskt med nye folk og dermed nye vinklinger på spørsmål(ene). Så det er alltid en negativ side og en positiv side med det å skrive anonymt.

Ha en fortreffelig sommer :-)

Skrevet

Selvsagt kan fremmede nick også svare meg på ting. Tenkte på å skrive noe om akkurat det, men jeg syntes det var temmelig opplagt :-)

Når jeg selv nå skriver anonymt, så aner jo ingen hvem jeg er, og når da andre svarer meg, så er det jo det samme om det er gamle eller nye. MEN, det er EN ting som er dumt med å skrive anonymt. De gamle nickene vet jo noe om meg og min bakgrunn - ikke sant, og da kan de lettere forstå og svare deretter.

Men selvsagt er det alltid friskt med nye folk og dermed nye vinklinger på spørsmål(ene). Så det er alltid en negativ side og en positiv side med det å skrive anonymt.

Ha en fortreffelig sommer :-)

Takk! Ha selv en fortreffelig sommer! :-)

Skrevet

Ok du, da tenker jeg det får være, for da er det vel slik igjen at man må registrere seg med sitt kjente nick for å komme inn?

Ranglerplassen: Eksisterer den nå? - har ikke sjekka på ihvertfall to år.

Er ikke så nøye heller, jeg er ikke så mye på nett for tiden allikevel.

Håper du og dine har det bra Dorthe.

Samme til dere andre, både gamle og nye.

Men du kan da registrere deg med nytt nick. Trenger ikke å være et gammelt dolnick. De fleste har nok beholdt sitt gamle men noen har byttet.

Skrevet

Fint at du er her litt , og det er jo helt greit å være anonym. Men jøss så nysgjerrig jeg blir ;) Ja koselige og morsomme tråder kan det fort bli her fremdeles.

Skrevet

Jeg ser innom i blant, men ikke oftere enn en gang eller to i uka lenger. Synes Facebook er mye bedre...

Gjest Ser fremmed ut.
Skrevet

Jeg ser innom i blant, men ikke oftere enn en gang eller to i uka lenger. Synes Facebook er mye bedre...

Hei igjen Line :-)

Hva er Facebook?

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg har vært her siden 2001, var vel knapt her i 2002. Men ellers har jeg vært til og fra, mest til.

Har hatt et par andre nick også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...