Gjest Wita (Rister også på hodet) Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Har du virkelig aldri tatt bilde av mennesker i andre land? Noen av mine beste fotominner er nettopp nærbilder av utenlandske barn og gamle tannløse mennesker som smiler! De kjipeste bilder er av kjente bygninger som man har sett tusen ganger før i turistbrosjyrene. Jeg har vært i asiatiske land og utenfor hovedbyene så er det en attraksjon å få bli avbildet sammen med hvite mennesker. Og jeg har barn med blondt langt hår som er hovedmotivet for bildene de tar hele tiden. Noen ønsker å bare det bildet av barnet, men mange vil gjerne holde barnet på armen eller i hånden og bli tatt bilde av. Men det er typisk norskt å gjøre hva vi vil ute i den store verden, men alt er forbudt for besøkende hos oss for det er fali..det.. "Har du virkelig aldri tatt bilde av mennesker i andre land?" Det er jo mennesker i bakgrunnen. Men jeg tar ikke frem mobilen på bussen og stikker den i ansiktet på fremmede barn. At du gjør det for være din sak. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.