Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om dagens episode av "slankekrigen" går i reprise?

Skrevet

Au da, du gikk glipp av den i kveld? Mest sannsynlig er det lørdagen om det går reprise....sjekk på tv lista for lørdag. Krysser fingrene. Det var jo finalen, så den må du se! Dritgøy!!

Mary Poppins
Skrevet

Au da, du gikk glipp av den i kveld? Mest sannsynlig er det lørdagen om det går reprise....sjekk på tv lista for lørdag. Krysser fingrene. Det var jo finalen, så den må du se! Dritgøy!!

Jeg har ikke følgt med på slankekrigen, bare sett det et par ganger. Men jeg så på reklamen at en av dem ikke fikk veie seg - hva var grunnen til det?

Skrevet

Jeg har ikke følgt med på slankekrigen, bare sett det et par ganger. Men jeg så på reklamen at en av dem ikke fikk veie seg - hva var grunnen til det?

Hun eldste av de to kvinnene var gravid i femte måned :)

Mary Poppins
Skrevet

Hun eldste av de to kvinnene var gravid i femte måned :)

aha takk :).. og det visste ikke programmet noe om? Ble hun diskvalifisert da?

Skrevet

Hun ene var gravid i 5mnd :)

Skrevet

aha takk :).. og det visste ikke programmet noe om? Ble hun diskvalifisert da?

De ga ingen nærmere forklaring. Jeg regner med at det er fordi hun har gitt seg med trening på grunn av graviditet og også har gått litt opp i vekt, slik at det var like greit å droppe det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...