smurf78 Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Noen som vet om dagens episode av "slankekrigen" går i reprise? 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Au da, du gikk glipp av den i kveld? Mest sannsynlig er det lørdagen om det går reprise....sjekk på tv lista for lørdag. Krysser fingrene. Det var jo finalen, så den må du se! Dritgøy!! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Au da, du gikk glipp av den i kveld? Mest sannsynlig er det lørdagen om det går reprise....sjekk på tv lista for lørdag. Krysser fingrene. Det var jo finalen, så den må du se! Dritgøy!! Jeg har ikke følgt med på slankekrigen, bare sett det et par ganger. Men jeg så på reklamen at en av dem ikke fikk veie seg - hva var grunnen til det? 0 Siter
Gjest Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har ikke følgt med på slankekrigen, bare sett det et par ganger. Men jeg så på reklamen at en av dem ikke fikk veie seg - hva var grunnen til det? Hun eldste av de to kvinnene var gravid i femte måned 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Hun eldste av de to kvinnene var gravid i femte måned aha takk .. og det visste ikke programmet noe om? Ble hun diskvalifisert da? 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har ikke følgt med på slankekrigen, bare sett det et par ganger. Men jeg så på reklamen at en av dem ikke fikk veie seg - hva var grunnen til det? Hun ene var gravid i 5mnd 0 Siter
Gjest Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 aha takk .. og det visste ikke programmet noe om? Ble hun diskvalifisert da? De ga ingen nærmere forklaring. Jeg regner med at det er fordi hun har gitt seg med trening på grunn av graviditet og også har gått litt opp i vekt, slik at det var like greit å droppe det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.