smurf78 Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Har Bree vært syk? Hva skjedde? Og hvorfor kjørte Orson over Mike? Er Orson egentlig så slem som han virker? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 I korte trekk: Bree falt ned fra en stige. Orson kjørte antagelig på Mike for å skjule at moren hadde drept Monique? (Mike hadde sett Orson på drapsstedet). Jeg begynner å lure på om Orson er snill allikevel, men man kan aldri være sikker;) 0 Siter
smurf78 Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Skrevet 6. juni 2007 I korte trekk: Bree falt ned fra en stige. Orson kjørte antagelig på Mike for å skjule at moren hadde drept Monique? (Mike hadde sett Orson på drapsstedet). Jeg begynner å lure på om Orson er snill allikevel, men man kan aldri være sikker;) Hvorfor datt hun ned fra stigen? Kjørte han over Mike for å beskytte moren da? Er ikke det litt merkelig at han ville drepe Mike bare for at ingen skulle vite at moren drepte Monique? 0 Siter
Babette Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 I korte trekk: Bree falt ned fra en stige. Orson kjørte antagelig på Mike for å skjule at moren hadde drept Monique? (Mike hadde sett Orson på drapsstedet). Jeg begynner å lure på om Orson er snill allikevel, men man kan aldri være sikker;) Han er nok atskillig snillere enn først antatt, men det var jo ikke spesielt snilt å kjøre over Mike. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Han er nok atskillig snillere enn først antatt, men det var jo ikke spesielt snilt å kjøre over Mike. Enig i det! Han hadde meget stort forbedringspotensiale, så nå er han "snill" i forhold til det jeg trodde i utgangspunktet 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Hvorfor datt hun ned fra stigen? Kjørte han over Mike for å beskytte moren da? Er ikke det litt merkelig at han ville drepe Mike bare for at ingen skulle vite at moren drepte Monique? Det var det med den stigen da.. Jeg sovna litt innimellom skjønner du;) Var det ikke noe med at tennene til Monique hang i stigen (altså posen med tennene)?? Eller er jeg helt på villspor nå? Orson var antagelig fullstendig styrt av moren og visste at moren kunne sno seg unna et mord og la det se ut som han var den skyldige? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.