Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Bree vært syk? Hva skjedde?

Og hvorfor kjørte Orson over Mike? Er Orson egentlig så slem som han virker?

Gjest togli
Skrevet

I korte trekk: Bree falt ned fra en stige. Orson kjørte antagelig på Mike for å skjule at moren hadde drept Monique? (Mike hadde sett Orson på drapsstedet). Jeg begynner å lure på om Orson er snill allikevel, men man kan aldri være sikker;)

Skrevet

I korte trekk: Bree falt ned fra en stige. Orson kjørte antagelig på Mike for å skjule at moren hadde drept Monique? (Mike hadde sett Orson på drapsstedet). Jeg begynner å lure på om Orson er snill allikevel, men man kan aldri være sikker;)

Hvorfor datt hun ned fra stigen?

Kjørte han over Mike for å beskytte moren da? Er ikke det litt merkelig at han ville drepe Mike bare for at ingen skulle vite at moren drepte Monique?

Skrevet

Han er nok atskillig snillere enn først antatt, men det var jo ikke spesielt snilt å kjøre over Mike.

Gjest togli
Skrevet

Han er nok atskillig snillere enn først antatt, men det var jo ikke spesielt snilt å kjøre over Mike.

Enig i det! Han hadde meget stort forbedringspotensiale, så nå er han "snill" i forhold til det jeg trodde i utgangspunktet ;)

Gjest togli
Skrevet

Hvorfor datt hun ned fra stigen?

Kjørte han over Mike for å beskytte moren da? Er ikke det litt merkelig at han ville drepe Mike bare for at ingen skulle vite at moren drepte Monique?

Det var det med den stigen da.. Jeg sovna litt innimellom skjønner du;) Var det ikke noe med at tennene til Monique hang i stigen (altså posen med tennene)?? Eller er jeg helt på villspor nå?

Orson var antagelig fullstendig styrt av moren og visste at moren kunne sno seg unna et mord og la det se ut som han var den skyldige?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...