Gå til innhold

God morgen, mine 8 håp for dagen i dag.

Anbefalte innlegg

Gjest Happiness
Skrevet

Jeg skal sette meg opp en liten liste tenkte jeg overåtte ting jeg gjerne ønsker å oppleve eller klare gjennomføre i morgen. Barnet er hos pappa stort sett og dagen er temmelig fri.

1) jeg skal trene, og ta solarium.

2) Jeg skal prøve å snike til meg en god klem av gutten min når han kommer hjem fra skole.

3) Jeg skal ta på meg min røde sommerkjole etter treningen. Og sprade med høyhelte sko. En eller annen plass, ikke så viktig hvor:o)

4) Jeg skal gå en tur til stranden rett nedenfor her, og lese veronika vil dø. Og filosofere litt og tenke pepptanker i så måte. Utpå ettermiddag/kveldingen.

5) Jeg skal ringe til to mennesker jeg er glad i, men som jeg ikke har snakket med på en stund.

6) jeg skal rydde ett rom i leiligheten, men bare ett.

7) jeg skal høre klassisk musikk jeg har kjøpt.Dvorak, cellokonsert i h-moll. (jeg elsker det faktum at jeg elsker klassisk musikk og har hørt så lite på det til nå...)

8) Jeg skal spise sunt og reglmessig hele dagen, mindre energi enn jeg bruker.

Så får vi se hvordan det går.

Skrevet

Vet du, nå er jeg bare så glad for deg!

Gjest Happiness
Skrevet

Vet du, nå er jeg bare så glad for deg!

:o)

Nå har jeg kommet til Dvorak og kaffe, og min pertentlige lille knekkebrødfrokost. Har lest på senga. Og sola skinner.

Og snakket med mamma.

Gjest Ellipse
Skrevet

:o)

Nå har jeg kommet til Dvorak og kaffe, og min pertentlige lille knekkebrødfrokost. Har lest på senga. Og sola skinner.

Og snakket med mamma.

Heia Happiness!:)

Vet du, nå inspirerte du meg! (Nok en gang. Du er så positiv, det smitter!) Har laget en liste jeg også, mindree enn din, men likevel:) Tør ikke legge den ut her, for jeg er så usikker på om jeg klarer å gjennomføre den...:-/

Lykke til med dagen, håper den blir bra:)

Gjest Happiness
Skrevet

Heia Happiness!:)

Vet du, nå inspirerte du meg! (Nok en gang. Du er så positiv, det smitter!) Har laget en liste jeg også, mindree enn din, men likevel:) Tør ikke legge den ut her, for jeg er så usikker på om jeg klarer å gjennomføre den...:-/

Lykke til med dagen, håper den blir bra:)

Du vet, det er ikke ment som en tvangstrøye. Man kan fint hoppe over noe uten å lage seg dårlig samvittighet. Eller overføre noe til dagen i morgen.

Er forsåvidt godt i gang. Siden jeg har spist en gørr kjedelig knekkebrødffrokost, ryddet og hørt på Dvorak, samtidig som jeg snakket med mamma og pappa. Og har vært inne på her. Og lest Veronoka vil dø på senga. Hehe.

Det spøker imidlertid for den klemmen med poden,siden han ikke er kommet fra skolen ennå:o).

Så nå skal jeg spytte ut tannkremen og komme meg på treing

Hurra for kvinners simultankapasitet:o)

Ha en fin dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...