Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med dagen. Fin dag dere giftet dere på:)

Takk! Og det betyr at du har bursdag i dag?

Skrevet

Gratulerer med dagen!

:o)

Mange takk :)

Skrevet

Takk, ja du har flere år enn meg forstår jeg. Men har vært sammen 25år :) Men det er jo giftemålet som teller :)

Vi kan godt la antall år sammen telle, og da vinner du! :-)

Skrevet

Gratulerer med dagen. Fin dag dere giftet dere på:)

Våger meg frempå med en grattis til deg også, hva enten det er bursdag eller bryllupsdag;-)

Skrevet

Jern er vel for at da er kjærligheten så gammel at den ruster? Haha, bare tuller. Ja det er snodig. Diamant høres størst ut :)

Det kan jo ha noe med styrke å gjøre? Ettersom atombryllup også er høyt oppe på skalaen??

men ER egentlig jern sterkere enn gull???

Skrevet

Det kan jo ha noe med styrke å gjøre? Ettersom atombryllup også er høyt oppe på skalaen??

men ER egentlig jern sterkere enn gull???

gull er ikke så hardt, kanskje derfor?

Skrevet

Vi kan godt la antall år sammen telle, og da vinner du! :-)

*lol* så snill du er ;)

Skrevet

gull er ikke så hardt, kanskje derfor?

Ja, det kan være det.

Det er da ne nokså snodig blanding på lista, da, av edelt kontra "uedelt" og solid kontra skjørt! ;-)

Hvorfor er f eks lær dårligere enn ull? Og sukker dårligere enn blomster?

For ikke å snakke om bronse dårligere en keramikk! Det er verken svakere eller mindre edelt!! ;-)

Og strengt tatt burde vel atombryllup vært flere år enn granittbryllup, ut fra "styrke-teorien"? :-)

Det aner med at lista var ganske så kort en gang i tiden, typisk bare sølv og gull, og så har man fylt i "hullene" etterhvert. ;-)

Skrevet

Ja, det kan være det.

Det er da ne nokså snodig blanding på lista, da, av edelt kontra "uedelt" og solid kontra skjørt! ;-)

For ikke å snakke om bronse dårligere en keramikk! Det er verken svakere eller mindre edelt!! ;-)

Og strengt tatt burde vel atombryllup vært flere år enn granittbryllup, ut fra "styrke-teorien"? :-)

Det aner med at lista var ganske så kort en gang i tiden, typisk bare sølv og gull, og så har man fylt i "hullene" etterhvert. ;-)

Floriss (se link fra Lillemus) og Wikipedia er jo heller ikke enige om hva som er hva, ikke engang på et såpass rundt år som 20...

Skrevet

Floriss (se link fra Lillemus) og Wikipedia er jo heller ikke enige om hva som er hva, ikke engang på et såpass rundt år som 20...

Oi, det visste jeg ikke. Så bare på Wikipedia.

Det er vel som med tærne våre - de har mange ulike navn etter hvem man spør;-)

Som barn kan jeg ikke huske at det var noen som snakket om andre typer bryllup enn sølv og gull (pluss at jeg kan huske jern omtalt i en avisartikkel eller ukebladartikkel).

Skrevet

Ja, det kan være det.

Det har sikkert vært mye oppstyr rundt dette, tror du ikke? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...