pekkaline Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Verbatim DVD-R plate 4,7GB, 16x Litt informasjon om de forskjellige formatene : DVD+R DL (Dual Layer/Double Layer) Énsidig DVD som skriver i to lag, har ikke kommet i -R formatet ennå. Kan lagre opptil 8.5 GB. DVD-R Énsidig DVD som kan skrives (brennes) én gang. Kan lagre opptil 4.38 GB. DVD-RW Tosidig DVD som kan overskrives tusen ganger. Kan lagre opptil 9.4 GB. DVD+R Énsidig DVD som kan skrives én gang. Kan lagre opptil 4.7 GB. 0 Siter
Gjest balooba Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Verbatim DVD-R plate 4,7GB, 16x Litt informasjon om de forskjellige formatene : DVD+R DL (Dual Layer/Double Layer) Énsidig DVD som skriver i to lag, har ikke kommet i -R formatet ennå. Kan lagre opptil 8.5 GB. DVD-R Énsidig DVD som kan skrives (brennes) én gang. Kan lagre opptil 4.38 GB. DVD-RW Tosidig DVD som kan overskrives tusen ganger. Kan lagre opptil 9.4 GB. DVD+R Énsidig DVD som kan skrives én gang. Kan lagre opptil 4.7 GB. takk! Er det slik at alle disse typene kan spilles av i alle typer DVD-spillere? Er det noen som ikke er egnet for gamle spillere? 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 takk! Er det slik at alle disse typene kan spilles av i alle typer DVD-spillere? Er det noen som ikke er egnet for gamle spillere? Det tør ikke jeg svare på......er ikke såå inne i dette 0 Siter
Gjest Kitty Cat 82 Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 takk! Er det slik at alle disse typene kan spilles av i alle typer DVD-spillere? Er det noen som ikke er egnet for gamle spillere? Vel, noen gamle DVD-spillere tar ikke brente plater i det hele tatt! Ellers har jeg aldri hørt noe om at en DVD-spiller bare tar èn type DVD-plater, men jeg er ingen ekspert! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.