Gå til innhold

grønne paviljonger!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Hei Stig! Forsøkte først å nå deg på Lierskogen helsesenter men jeg ble henvist til denne nettsiden. . Jeg er utdannet sykepleier, i tillegg har jeg tatt ulike kurs innen kurs innen alternativ med. (har ingen utdanning men har en sterk lidenskap for dette ) I fjord sommer jobbet jeg for kreftavdelingen i Tromsø å siden jeg hadde vært på kurs og lest om NAFKAM, dro jeg ned for å hilse på dem. Jeg traff Bjørn B. som var snill å gav meg en kopi av Grønne Paviljonger. Det du har skrevet er utrolig spennende å jeg fant flere av tankene mine i det du skriver. Jeg har i flere år hatt tanker om å få til et slikt prosjekt. Er det noen som har startet et slikt prosjekt allerede? For et par år tilbake jobbet jeg med Aboriginals i Australia, det var fasinerende å høre at de hadde begynt å ta inn tradisjonelle healere inn i sykehusene. Jeg tror ar dette er den rette måten å behandle på. Det er på tide at pasienter får den helhetlige behandlingen de fortjener. Dette ser jeg best hos kreftpasienter jeg har jobbet med, jeg synest ikke det er godt nok at en pasient kun får vestlig behandling, ofte strekker den ikke til. Håper å høre fra deg snarest, hadde vært fint å kunne tatt en prat med deg om dette. Eller at du kan sette meg i kontakt med noen som tenker det samme. Jeg tror det er mulig å få til dette til!! Ønsker deg en kjempefin dag!! Mvh Ellinor

(Dette innlegget er redigert av webmaster, da vi ikke tillater at man legger ut fullt navn og telefonnummer.)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/277985-gr%C3%B8nne-paviljonger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...