Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt Rosenrot i månedsvis, og synes det hjelper på energien. Har en jobb som kan være stressende flere ettermiddager i uken. Jobber 40-50 timer pr. uke, og er godt passert overgangsalderen.

Min søster mener Rosenrot er farlig, uten å utdype dette nærmere. En slektning av meg i 80-åra har også brukt Rosenrot gjennom lang tid. Sist hun ville kjøpe, ble hun spurt om hun brukte blodtrykksmedisin, for da ville de ikke selge til henne! Uten begrunning!

Jeg har tatt tabletter mot høyt blodtrykk i to år, det siste året Approvel. Blodtrykket var ved siste måling (som nok snart er et år siden) kommet litt lavere enn det jeg hadde som ung.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/278004-rosenrot-skadelig-farlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...