Gjest D*lilith Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Har dere grillet i år? Vi har grillet to ganger og det var så koselig,så nå er grill sesongen igang her 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Var borte hos min far i går og grillet pølser. ) Han har en liten, elektrisk grill og den er faktisk utrolig kjekk! Min kjære snakket om å kjøpe grill når han kommer hjem til uka, så vi får se - kanskje blir det masse grilling i sommer? 0 Siter
Mista nikket Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Grillmat er godt. Har grillet på verandan og ute i campingvogna. Tror jeg skal bli flinkere til å variere i grillmat i år. Det går igjen med svin indrefilet og bakte poteter med hvitløksmør og rømme 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Var borte hos min far i går og grillet pølser. ) Han har en liten, elektrisk grill og den er faktisk utrolig kjekk! Min kjære snakket om å kjøpe grill når han kommer hjem til uka, så vi får se - kanskje blir det masse grilling i sommer? Håper dere kjøper grill og koser dere masse med det,det er jo så kos å grille 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Grillmat er godt. Har grillet på verandan og ute i campingvogna. Tror jeg skal bli flinkere til å variere i grillmat i år. Det går igjen med svin indrefilet og bakte poteter med hvitløksmør og rømme Mmmmm...nå ble jeg sulten hehe 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Ja det har faktisk blitt endel ganger allerede. Før 17 mai var det vel kun pølser. 17Mai og videre har vi grillet skikkelig vel fire ganger tenker jeg. Ja det er ei hærlig tid!! 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Ja det har faktisk blitt endel ganger allerede. Før 17 mai var det vel kun pølser. 17Mai og videre har vi grillet skikkelig vel fire ganger tenker jeg. Ja det er ei hærlig tid!! Ja sant det er 0 Siter
Gjest Mary J. Blige Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Jeg grillet på søndag, sammen med sønnen min og en klassekompis av han. Kjøpte 6 sommerkoteletter på Rema til 34,- for posen ! Store og saftige var de. Ungene spiste hver sin kotelett og seff et lass med pølser ) Så hadde jeg laget en frisk og god salat til. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Jeg grillet på søndag, sammen med sønnen min og en klassekompis av han. Kjøpte 6 sommerkoteletter på Rema til 34,- for posen ! Store og saftige var de. Ungene spiste hver sin kotelett og seff et lass med pølser ) Så hadde jeg laget en frisk og god salat til. Det hørtes godt ut *svelg* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Ja vi har grillet mange ganger allerede. Er egentlig ingen stor kjøttspiser, men er veldig glad i alt tilbehøret. Og det ville uansett ikke bli det samme uten grillkjøttet :-). 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Ja vi har grillet mange ganger allerede. Er egentlig ingen stor kjøttspiser, men er veldig glad i alt tilbehøret. Og det ville uansett ikke bli det samme uten grillkjøttet :-). Ja alt til sammen er jammie 0 Siter
Gjest Mary J. Blige Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Det hørtes godt ut *svelg* Jepp, uhm :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Hm, vi har grillet MANGE ganger, begynte vel for 2 mnd siden tenker jeg. I går kjøpte vi noe svinefilet-opplegg med ost og skinke i midten. Kjempegodt. I tillegg til sommerkoteletter og pølser. Og salat, potetsalat, baguetter, ris og bearnaise-saus. Vi ble METTE ja!! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Vi har grillet flere ganger, både hjemme og på lekeplassen sammen med naboene. Kjempekoselig!!! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Jeg skal kjøpe meg ny grill i sommer. Entrecote, ferske asparges og småpoteter (kok dem først, sleng dem på grillen etterpå for å få litt kullsmak!) er favoritten. Også bernaisesaus, dah! Forresten var det kule grilltips i Aftenposten i dag: http://tux1.aftenposten.no/nettprat/grill_20070106/ 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Jeg skal kjøpe meg ny grill i sommer. Entrecote, ferske asparges og småpoteter (kok dem først, sleng dem på grillen etterpå for å få litt kullsmak!) er favoritten. Også bernaisesaus, dah! Forresten var det kule grilltips i Aftenposten i dag: http://tux1.aftenposten.no/nettprat/grill_20070106/ Jammie 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Hm, vi har grillet MANGE ganger, begynte vel for 2 mnd siden tenker jeg. I går kjøpte vi noe svinefilet-opplegg med ost og skinke i midten. Kjempegodt. I tillegg til sommerkoteletter og pølser. Og salat, potetsalat, baguetter, ris og bearnaise-saus. Vi ble METTE ja!! mmm,så godt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.