Gå til innhold

Grilling

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith
Skrevet

Har dere grillet i år?

Vi har grillet to ganger og det var så koselig,så nå er grill sesongen igang her :)

Skrevet

Var borte hos min far i går og grillet pølser. :o) Han har en liten, elektrisk grill og den er faktisk utrolig kjekk!

Min kjære snakket om å kjøpe grill når han kommer hjem til uka, så vi får se - kanskje blir det masse grilling i sommer?

Mista nikket
Skrevet

Grillmat er godt. Har grillet på verandan og ute i campingvogna. Tror jeg skal bli flinkere til å variere i grillmat i år. Det går igjen med svin indrefilet og bakte poteter med hvitløksmør og rømme

Gjest D*lilith
Skrevet

Var borte hos min far i går og grillet pølser. :o) Han har en liten, elektrisk grill og den er faktisk utrolig kjekk!

Min kjære snakket om å kjøpe grill når han kommer hjem til uka, så vi får se - kanskje blir det masse grilling i sommer?

Håper dere kjøper grill og koser dere masse med det,det er jo så kos å grille :)

Gjest D*lilith
Skrevet

Grillmat er godt. Har grillet på verandan og ute i campingvogna. Tror jeg skal bli flinkere til å variere i grillmat i år. Det går igjen med svin indrefilet og bakte poteter med hvitløksmør og rømme

Mmmmm...nå ble jeg sulten hehe :D

Skrevet

Ja det har faktisk blitt endel ganger allerede. Før 17 mai var det vel kun pølser. 17Mai og videre har vi grillet skikkelig vel fire ganger tenker jeg. Ja det er ei hærlig tid!!

Gjest D*lilith
Skrevet

Ja det har faktisk blitt endel ganger allerede. Før 17 mai var det vel kun pølser. 17Mai og videre har vi grillet skikkelig vel fire ganger tenker jeg. Ja det er ei hærlig tid!!

Ja sant det er :)

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Jeg grillet på søndag, sammen med sønnen min og en klassekompis av han. Kjøpte 6 sommerkoteletter på Rema til 34,- for posen ! Store og saftige var de. Ungene spiste hver sin kotelett og seff et lass med pølser :o)

Så hadde jeg laget en frisk og god salat til.

Gjest D*lilith
Skrevet

Jeg grillet på søndag, sammen med sønnen min og en klassekompis av han. Kjøpte 6 sommerkoteletter på Rema til 34,- for posen ! Store og saftige var de. Ungene spiste hver sin kotelett og seff et lass med pølser :o)

Så hadde jeg laget en frisk og god salat til.

Det hørtes godt ut :)

*svelg*

Gjest Elextra
Skrevet

Ja vi har grillet mange ganger allerede.

Er egentlig ingen stor kjøttspiser, men er veldig glad i alt tilbehøret. Og det ville uansett ikke bli det samme uten grillkjøttet :-).

Gjest D*lilith
Skrevet

Ja vi har grillet mange ganger allerede.

Er egentlig ingen stor kjøttspiser, men er veldig glad i alt tilbehøret. Og det ville uansett ikke bli det samme uten grillkjøttet :-).

Ja alt til sammen er jammie :)

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Det hørtes godt ut :)

*svelg*

Jepp, uhm :-)

Skrevet

Hm, vi har grillet MANGE ganger, begynte vel for 2 mnd siden tenker jeg. ;)

I går kjøpte vi noe svinefilet-opplegg med ost og skinke i midten. Kjempegodt. I tillegg til sommerkoteletter og pølser. Og salat, potetsalat, baguetter, ris og bearnaise-saus. Vi ble METTE ja!! :D

Skrevet

Vi har grillet flere ganger, både hjemme og på lekeplassen sammen med naboene. Kjempekoselig!!!

mariaflyfly
Skrevet

Jeg skal kjøpe meg ny grill i sommer. :) Entrecote, ferske asparges og småpoteter (kok dem først, sleng dem på grillen etterpå for å få litt kullsmak!) er favoritten. Også bernaisesaus, dah! :)

Forresten var det kule grilltips i Aftenposten i dag: http://tux1.aftenposten.no/nettprat/grill_20070106/

Gjest D*lilith
Skrevet

Jeg skal kjøpe meg ny grill i sommer. :) Entrecote, ferske asparges og småpoteter (kok dem først, sleng dem på grillen etterpå for å få litt kullsmak!) er favoritten. Også bernaisesaus, dah! :)

Forresten var det kule grilltips i Aftenposten i dag: http://tux1.aftenposten.no/nettprat/grill_20070106/

Jammie ;)

Gjest D*lilith
Skrevet

Hm, vi har grillet MANGE ganger, begynte vel for 2 mnd siden tenker jeg. ;)

I går kjøpte vi noe svinefilet-opplegg med ost og skinke i midten. Kjempegodt. I tillegg til sommerkoteletter og pølser. Og salat, potetsalat, baguetter, ris og bearnaise-saus. Vi ble METTE ja!! :D

mmm,så godt :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...