Gå til innhold

Er det livstidsgaranti på tupperware?

Anbefalte innlegg

Gjest tupperware
Skrevet

Stemmer det eller? Kjøpte en matboks til datteren min, men deler av plasten på låsen har fallt av. Hvis så er tilfelle, hvor sender jeg den inn?

Fortsetter under...

Skrevet

Lever den til hvem du vil av de som selger, men helst til den du kjøpte den av. Ja de skal visst vare evig. Jeg kjøpte også matboks en gang, den knakk i løpet av 6mnd, jeg leverte den inn og fikk en ny som også varte ca samme tid. Denne gadd jeg ikke levere, men hadde nok fått ny igjen. Første knakk i låsen, andre delte seg i to, lokk og bunn.

Skrevet

Kontakt vedkommende du kjøpte den av.

Gjest annlovinda
Skrevet

Du kan levere den til en hvilken som helst person som selger tupperware.

Om du skal i tupper-party f.eks kan du ta det opp der, levere den og få ny når du får varene dine.

Skal du ikke i tupper-party så kan du jo kontakte den du kjøpte hos.

Er den blitt ødelagt, så får du ny.

Skrevet

Ja, det skal det være. Jeg har kjøpt disse varene i snart 40 år og har aldri vært noe problem å reklamere hverken for meg eller andre fram til nå......

Kjøpte en Ultra Plus til å lage mat i stekoven. Plutselig datt hanken av da jeg skulle ta den ut av stekovnen. Jeg snakket med hun som har solgt dette til meg i 12 år og hun skulle ta det opp. Dette var i desember. Jeg har purret, men ikke fått ordentlig svar. De påstår at jeg har brukt for sterk varme noe jeg vet 100% sikkert at jeg ikke har. Synes dette er meget dårlig service og jeg er skuffet.

Skrevet

Jeg mener å ha hørt 100 år, og det er jo mer en livstid for de fleste av oss;-)

Men det dekker ikke feil som skyldes "uvettig bruk".

Annonse

Skrevet

Lever den til hvem du vil av de som selger, men helst til den du kjøpte den av. Ja de skal visst vare evig. Jeg kjøpte også matboks en gang, den knakk i løpet av 6mnd, jeg leverte den inn og fikk en ny som også varte ca samme tid. Denne gadd jeg ikke levere, men hadde nok fått ny igjen. Første knakk i låsen, andre delte seg i to, lokk og bunn.

Hei ! Vil bare si at det spiller ingen rolle hvilken forhandler du leverer til . Siden det er livstidsgarant så sier jo det seg selv... : )

Jeg har fått nytt lokk som har havnet på varmeelementet i oppvaskmaskina , uten å betale for det. Nytt håndtak til ei kaketine fikk jeg også gratis .

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...