Gå til innhold

Hvis jeg setter plantene ut på verandaen..

Anbefalte innlegg

Gjest nettlusa
Skrevet

så de får oppleve litt sol og vind i bladene, får dusjet av seg støvet og oppnår bedre psykisk helse...

Vil de da bli fulle av diverse ekle kryp som flytter med inn i stua når sommerferien er over?

Skrevet

Av og til ja, av og til nei!

Jeg har stor veranda (terrasse) og setter ut mange potteplanter der om sommeren. Det er ikke slik at de MÅ få alt som flyr og kryper ute. Et år tok jeg ikke plantene ut, men oppdaget da seinhøsten kom at mange av dem hadde spinnmidd o.l. Jeg spurte gartneren hva det kom av da jeg var der og kjøpte middel mot det, og da sa han at om jeg hadde hage, og dessuten lot verandadøra stå oppe halve sommeren, så fikk man det inn uansett!

Så jeg flytter altså ut en hel del av mine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...