Gjest svett mij Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Noen som kan tipse om en solkrem som ikke gjør armer og bein sleipe av svette i varmen? Smurte meg med en fra Sebamed i dag, og jeg er glatt som en ål! 0 Siter
tilstede Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Kanskje det er med fysisk filer. Det er som en lim på huden, og pyton å bruke synes jeg. Se utenpå tuben. Alt uten fysisk filter kjennes bedre ut i hvertfall. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Kanskje det er med fysisk filer. Det er som en lim på huden, og pyton å bruke synes jeg. Se utenpå tuben. Alt uten fysisk filter kjennes bedre ut i hvertfall. Det er vel fysisk filter som er best, kjemisk filter er jo ikke særlig bra sånn sett på en annen måte. Men kjemisk filter er kanskje mest praktisk i bruk, selv om jeg har lest at det kan være farlig, særlig for barn, å bruke kjemisk filter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.