Gå til innhold

Lite livstegn;)

Anbefalte innlegg

Gjest suselusa

KJære alle dere her inne,

Nå er det en stund jeg har vært her inne, for jeg er innlagt på akutten (psykiatrisk) for tida, og har ikke så veldig lett tilgang til internett...

Jeg håper at dere holder dere oppegående og tenker fremover...

På en måte har jeg blitt mye "svakere" ville noen si hvis de så meg nå, men selv føler jeg at jeg er sterkere. Vet dere hvorfor? Fordi nå har jeg tatt av meg de fleste "beskyttelseslagene" mine, og er innmari sårbar. Det er veldig ille å kjenne på angsten og panikken når den kommer, men jeg har sagt til meg selv at det er bedre å ha det jævlig en stund nå, og så går det kanskje bedre senere - istedenfor å gå å seigpine seg selv med en vond klump i hjertet hele livet, og skjule den med en evig maske...

Det er veldig rolig der oppe faktisk (til å være en akuttavdeling) og pleierne er så snille... Får nesten dårlig samvittighet av hvor bra de behandler meg.. Hver gang det er noe kommer de med en gang. De lager akkurat den maten jeg klarer å spise uten å få dårlig samvittighet, og er rett og slett bare så gode tvers igjennom...

Tenkte bare å si hei til dere alle og ønske dere lyke til i tiden fremover, jeg tenker på dere mange, mange ganger og håper virkelig fra innerst inne at dere har det godt. Det fortjener dere alle sammen.

Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27808-lite-livstegn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Moonfairy

Jeg er så glad for at du har det bra der du er. Håper at det går raskt fremover med deg, slik at du slipper å være der i all evighet, men du må jo bli bedre før du kommer ut selvfølgelig!!!

Stå på suselusa! You can make it, I know!!!

Stor klem fra

Kjære Suselusa!

Så bra at det går bedre med deg!Det fortjener du!Stå på!

stor klem:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27808-lite-livstegn/#findComment-113857
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...