Gjest Skjørtemarja Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Ser så mange som går i korte skjørt med sånne tynne bomulls-tights under. Altså ikke strømpebukse, men tynne tights i bomull, i alskens farger. Hvor får man kjøpt slike? 0 Siter
Gjest anna karenina Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Tipper de fleste vanlige kjedene har det. Cubus, Lindex osv. Sikkert ikke vanskelig å finne hvis du tar deg en tur på byen. 0 Siter
Gjest Skjørtemarja Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Tipper de fleste vanlige kjedene har det. Cubus, Lindex osv. Sikkert ikke vanskelig å finne hvis du tar deg en tur på byen. Takker for svar, har bare aldri sett dem noe sted på disse kjente kjedebutikkene. 0 Siter
Gjest Skjørtemarja Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Uno Takker for svar. Har inntrykk av at Uno er ganske dyrt. Har du sett slike tights der og vet du hva de koster sånn ca.? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Helt sikker på H&M, Vero Moda, Gina Tricot og BikBok. Er nesten sikker på at du finner det på Lindex, Cubus, Voice of Europe og KappAhl også. Tviler på at det koster all verden heller. 0 Siter
Gjest Skjørtemarja Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Helt sikker på H&M, Vero Moda, Gina Tricot og BikBok. Er nesten sikker på at du finner det på Lindex, Cubus, Voice of Europe og KappAhl også. Tviler på at det koster all verden heller. Er det jeg antar også, men har aldri sett noen slike i noen av disse butikkene. Vet ikke om de henger eller ligger eller... Ja, har aldri sett dem... Men skal ta en titt på H&M, Lindex og KappAhl som er i nærheten. 0 Siter
pia3 Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Takker for svar, har bare aldri sett dem noe sted på disse kjente kjedebutikkene. Jeg har kjøpt både på Oasis og H&M, bare å kikke:) 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Takker for svar, har bare aldri sett dem noe sted på disse kjente kjedebutikkene. Da har du ikke kikket godt nok. De finnes i massevis. Spør betjeningen om du ikke finner dem. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Det finner på du bik bok, H&M, Lindex osv osv. Forøvrig, pass på hvordan du bruker disse tightsene, etter min mening er tights det mest misbrukte plagget ever. 0 Siter
Gjest Skjørtemarja Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Det finner på du bik bok, H&M, Lindex osv osv. Forøvrig, pass på hvordan du bruker disse tightsene, etter min mening er tights det mest misbrukte plagget ever. Takk for svar. Hvordan mener du de kan misbrukes da? Hvis man bruker dem uten noe utenpå hvis man er for feit? Jeg er en sylfide altså, og skal bare bruke dem under miniskjørt, f.eks. olaskjørt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.