Gå til innhold

Tynne bomulls-tights.

Anbefalte innlegg

Gjest Skjørtemarja
Skrevet

Ser så mange som går i korte skjørt med sånne tynne bomulls-tights under. Altså ikke strømpebukse, men tynne tights i bomull, i alskens farger.

Hvor får man kjøpt slike?

Gjest anna karenina
Skrevet

Tipper de fleste vanlige kjedene har det. Cubus, Lindex osv. Sikkert ikke vanskelig å finne hvis du tar deg en tur på byen.

Gjest Skjørtemarja
Skrevet

Tipper de fleste vanlige kjedene har det. Cubus, Lindex osv. Sikkert ikke vanskelig å finne hvis du tar deg en tur på byen.

Takker for svar, har bare aldri sett dem noe sted på disse kjente kjedebutikkene.

Gjest Skjørtemarja
Skrevet

Uno

Takker for svar. Har inntrykk av at Uno er ganske dyrt. Har du sett slike tights der og vet du hva de koster sånn ca.?

Skrevet

Helt sikker på H&M, Vero Moda, Gina Tricot og BikBok. Er nesten sikker på at du finner det på Lindex, Cubus, Voice of Europe og KappAhl også. Tviler på at det koster all verden heller.

Gjest Skjørtemarja
Skrevet

Helt sikker på H&M, Vero Moda, Gina Tricot og BikBok. Er nesten sikker på at du finner det på Lindex, Cubus, Voice of Europe og KappAhl også. Tviler på at det koster all verden heller.

Er det jeg antar også, men har aldri sett noen slike i noen av disse butikkene. Vet ikke om de henger eller ligger eller... Ja, har aldri sett dem... Men skal ta en titt på H&M, Lindex og KappAhl som er i nærheten.

Skrevet

Takker for svar, har bare aldri sett dem noe sted på disse kjente kjedebutikkene.

Jeg har kjøpt både på Oasis og H&M, bare å kikke:)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Da har du ikke kikket godt nok. De finnes i massevis. Spør betjeningen om du ikke finner dem.

Mary Poppins
Skrevet

Det finner på du bik bok, H&M, Lindex osv osv.

Forøvrig, pass på hvordan du bruker disse tightsene, etter min mening er tights det mest misbrukte plagget ever.

Gjest Skjørtemarja
Skrevet

Det finner på du bik bok, H&M, Lindex osv osv.

Forøvrig, pass på hvordan du bruker disse tightsene, etter min mening er tights det mest misbrukte plagget ever.

Takk for svar. Hvordan mener du de kan misbrukes da? Hvis man bruker dem uten noe utenpå hvis man er for feit?

Jeg er en sylfide altså, og skal bare bruke dem under miniskjørt, f.eks. olaskjørt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...