Gå til innhold

ta småting fra barnet ditt

Anbefalte innlegg

Gjest Signe Tur
Skrevet

Om du så en klassevenninne av barnet ditt ta småting og gjemme i ranselen sin; hva hadde du gjort?

Skrevet

Jeg hadde sagt: Jøss fikk du ta med deg de? H*n (ditt barn) må alltid spør meg før hun låner vekk tingene sine. Så snakker du med ditt barn :)

Skrevet

Jeg ville gjort noe ala det pekkaline skriver, altså latt som om dette var et lån og snakket om det deretter.

Gjest Signe Tur
Skrevet

Jeg hadde sagt: Jøss fikk du ta med deg de? H*n (ditt barn) må alltid spør meg før hun låner vekk tingene sine. Så snakker du med ditt barn :)

Hva ville du sagt til barnet ditt?

Skrevet

Hva ville du sagt til barnet ditt?

At hun ikke får låne eller gi bort leker (eller hva det måtte være) før hun har snakket med dere foreldre. Kanskje at vennen ikke visste at det ikke gikk an å låne el.l Man kaller ikke vennen tyv før det skjer igjen...Den beskjeden har alle ungene mine fått,og det har gått fint. Dersom jeg hadde grepet noen i å ta noe (og det var tyveri), så hadde jeg snakket med dem begge om hvor lite bra det er å ta ting uten å spørre. Fortelle om at det blir kalt å stjele og at det er forbudt. Tyver får straff av politiet. osv Håper det ordner seg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...