Gå til innhold

Jeg er dårlig.

Anbefalte innlegg

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Klarer ikke denne kvelende varmen.Føler jeg skal besvime.Drikker vann hele tiden,men alikevel.Føler meg slapp og elendig.

Føler trang til å rive av meg alle klærne.Det ER kvelende!!

Gjest stakkars!
Skrevet

Huffda, stakkars deg. Det er fælt å ha det sånn. Har et godt forslag til deg: Kjøp en Norwegianbillett nordover. I andre enden av landet er det 4 grader og kuling fra nord. Foretrekker du kanskje varmen likevel?

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Huffda, stakkars deg. Det er fælt å ha det sånn. Har et godt forslag til deg: Kjøp en Norwegianbillett nordover. I andre enden av landet er det 4 grader og kuling fra nord. Foretrekker du kanskje varmen likevel?

Jeg vet ikke om du er ironisk nå,men men. Jeg fikk susing i ørene og en følelse av å besvime.

Det er veldig varmt her nå, og vi er ikke vant med denne varmen. Her har vært nordlig vind og kaldt så lenge jeg kan huske.

Sikkert derfor vi reagerer sånn.

Jaja, det var sikkert dumt å syte over varmen, vi burde jo være glad for godt vær.

Skrevet

Jeg tror jeg vet hvordan du har det...jeg slet i tropevarmen i fjor sommer. Har du badekar? Legg deg i litt kjølig vann kanskje? Jeg lå i sjøen for det meste i den perioden....... Stikk på apoteket å kjøp kjølende krem, vet at de finnes til føtter om ikke annet. Vi har akkurat nå 18,5grader. Sola gikk ned just. Kle av deg du!

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Jeg tror jeg vet hvordan du har det...jeg slet i tropevarmen i fjor sommer. Har du badekar? Legg deg i litt kjølig vann kanskje? Jeg lå i sjøen for det meste i den perioden....... Stikk på apoteket å kjøp kjølende krem, vet at de finnes til føtter om ikke annet. Vi har akkurat nå 18,5grader. Sola gikk ned just. Kle av deg du!

Jeg laget meg kruttsterk kaffe. Selv om den er varm så hjalp det utrolig godt !! Tok en vaskehanske med iskaldt vann og lå over ansiktet. Hev opp alle vinduer og fikk gjennomtrekk. Nå føler jeg meg mye bedre :-)

Skrevet

Jeg laget meg kruttsterk kaffe. Selv om den er varm så hjalp det utrolig godt !! Tok en vaskehanske med iskaldt vann og lå over ansiktet. Hev opp alle vinduer og fikk gjennomtrekk. Nå føler jeg meg mye bedre :-)

Så godt å høre! Varmen dempes over helgen ser jeg.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg vet ikke om du er ironisk nå,men men. Jeg fikk susing i ørene og en følelse av å besvime.

Det er veldig varmt her nå, og vi er ikke vant med denne varmen. Her har vært nordlig vind og kaldt så lenge jeg kan huske.

Jaja, det var sikkert dumt å syte over varmen, vi burde jo være glad for godt vær.

Klarer heller ikke varme. Føler at alt koker da.

Må drikke MASSE kaldt vann. Og holde meg langt borte fra sola- og lete etter en trekkfull plass.

Så sitter man der da, og venter på bedre tider. :-)

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Klarer heller ikke varme. Føler at alt koker da.

Må drikke MASSE kaldt vann. Og holde meg langt borte fra sola- og lete etter en trekkfull plass.

Så sitter man der da, og venter på bedre tider. :-)

Ja. Både i går og i dag da jeg var på vei hjem fra busstoppet......potte tett i nesa pga tørr luft, og DEN hodepinen. Så kom jeg hjem da, og det suste for ørene mine og en følelse av at nå går jeg rett i gulvet.

Jeg har heldigvis en kjølig leilighet, og jeg må desverre være litt innendørs for å føle meg noenlunde vel.

:-)

Gjest stakkars!
Skrevet

Egentlig ikke. Syns det er mye vanskeligere å takle varme, og særlig plutselig varme, enn å takle kaldvær. Kroppen fikser ikke overgangen. Så jeg syns synd på deg.

Men det er viktig å huske hva alternativet kan være før man fordømmer varmen for hardt ;) Varm drikke og kald dusj er sjelden dumt. La vannet fordampe av huden hvis du kan tusle naken omkring der du bor.

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Så godt å høre! Varmen dempes over helgen ser jeg.

I helgen skal jeg gå i høyfjellet,der er ca 10-15 grader. Akkurat passe, og jeg gleder meg veldig !

Skrevet

I helgen skal jeg gå i høyfjellet,der er ca 10-15 grader. Akkurat passe, og jeg gleder meg veldig !

Ha en riktig flott tur da! Ser av værmeldinger at tempen synker noe til uka pga regn de fleste steder. Så min helg skal nytes ved sjøen. Skal ha nmed hvitvin i kjølebagen. Jadda, vi får ei fin helg ser det ut til. Mulig freser vi rundt litt med båt mellom holmene også. Ikke oppå slik som han Steine gjorde ;)

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Ha en riktig flott tur da! Ser av værmeldinger at tempen synker noe til uka pga regn de fleste steder. Så min helg skal nytes ved sjøen. Skal ha nmed hvitvin i kjølebagen. Jadda, vi får ei fin helg ser det ut til. Mulig freser vi rundt litt med båt mellom holmene også. Ikke oppå slik som han Steine gjorde ;)

Tusen takk skal du ha :o)

Gleder meg helt villt! Det er så fantastisk herlig stillhet i fjellet, bare et sus over lyngen og sånt gir sjelefred.

Kose deg i båten du også, og jada, jeg skal ha med både vin og noen øl:-)

(Her diskuterer vi alkohol og farer og så skriver vi alt vi skal drikke, wow-jadda hehehe)

Skrevet

Tusen takk skal du ha :o)

Gleder meg helt villt! Det er så fantastisk herlig stillhet i fjellet, bare et sus over lyngen og sånt gir sjelefred.

Kose deg i båten du også, og jada, jeg skal ha med både vin og noen øl:-)

(Her diskuterer vi alkohol og farer og så skriver vi alt vi skal drikke, wow-jadda hehehe)

oss i et nøtteskall haha

Skrevet

Støttes! Jeg også dør på meg her jeg sitter. Nå er jeg normalt veldig glad i sol og sommer, men som hormonell, overopphetet overtidsgravid er det ikke like velkomment...

*pese*

Skrevet

Støttes! Jeg også dør på meg her jeg sitter. Nå er jeg normalt veldig glad i sol og sommer, men som hormonell, overopphetet overtidsgravid er det ikke like velkomment...

*pese*

Du har bare tre dager igjen nå. Hun kommer på mandag sier jeg jo. ;o)

Skrevet

*pese*

Vi er mange som følger med deg nå og krysser fingrene for deg! :-)

Gjest finnmarking1
Skrevet

Du inviteres herved til Finnmark. Fikk neglesprett da jeg gikk tur med staver i dag tidlig.

Skrevet

Vi er mange som følger med deg nå og krysser fingrene for deg! :-)

Takk for det! Jeg trenger litt kryssing tror jeg, denne ungen virker jo å ville bli værende til konformasjonen eller noe...:o)

Skrevet

Du har bare tre dager igjen nå. Hun kommer på mandag sier jeg jo. ;o)

Hehe, skal bare se du får rett i det!

Ok, bare-tre-dager-til-bare-tre-dager-til.... *mantra*

:o)

Skrevet

Takk for det! Jeg trenger litt kryssing tror jeg, denne ungen virker jo å ville bli værende til konformasjonen eller noe...:o)

LOL!!

Jeg skjønner at det må være slitsomt å gå over tiden, selv om jeg ikke har gjort det selv. Og særlig nå i varmen.

En venninne prøvde til og med å sette i gang fødselen ved å gå intensivt i trapper i blokka der hun bodde. Fødselen startet, men hun angret seg dypt etterpå, for hun følte seg helt utslitt av denne trappemaratonen, og sa at det hadde nok vært bedre å vente litt! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...