Gå til innhold

Jeg er dårlig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

LOL!!

Jeg skjønner at det må være slitsomt å gå over tiden, selv om jeg ikke har gjort det selv. Og særlig nå i varmen.

En venninne prøvde til og med å sette i gang fødselen ved å gå intensivt i trapper i blokka der hun bodde. Fødselen startet, men hun angret seg dypt etterpå, for hun følte seg helt utslitt av denne trappemaratonen, og sa at det hadde nok vært bedre å vente litt! ;-)

Hehe, ja sånne prosjekter utgår glatt :o)

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Egentlig ikke. Syns det er mye vanskeligere å takle varme, og særlig plutselig varme, enn å takle kaldvær. Kroppen fikser ikke overgangen. Så jeg syns synd på deg.

Men det er viktig å huske hva alternativet kan være før man fordømmer varmen for hardt ;) Varm drikke og kald dusj er sjelden dumt. La vannet fordampe av huden hvis du kan tusle naken omkring der du bor.

Ja, det er sant. I dag da jeg kom hjem og hadde spist middag, drakk jeg 3 glass iskaldt vann før jeg lå meg og hvilte middag. Da jeg våknet følte jeg meg opplagt (men veldig svett).Så drakk jeg 2 glass vann til og tok meg en kald dusj. Så nå sitter jeg her uten hodepine og har det bare bra :)

Vann er veldig viktig på sånne varme dager, mye vann. Også litt salt mat fordi vi mister mye væske og salt når vi svetter, og ¨får uballanse i kroppen.

:-)

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Du inviteres herved til Finnmark. Fikk neglesprett da jeg gikk tur med staver i dag tidlig.

Var vel heller jeg som skulle innvitert deg ned hit :o)

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Støttes! Jeg også dør på meg her jeg sitter. Nå er jeg normalt veldig glad i sol og sommer, men som hormonell, overopphetet overtidsgravid er det ikke like velkomment...

*pese*

Ja da forstår jeg deg godt ! Husker en sommer for et par år siden. Vi var på stranda, og ved siden av satt en høygravid kvinne i en strandstol under en parasoll. Og hun så ikke ut til å kose seg. Svetten drev av henne og hun så dradd ut i ansiktet.

*skynte deg å føde*

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...