Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kommer de!! Jeg kommer til å kjøpe uansett om de tar 25 eller 100kr .

for den første kurven. Den er vidunderlig!!!! Gleder meg jeg :)

Sakset: Vi plukker noen kasser i dag, og det er startskuddet for innhøstingen her, forteller jordbærbonden Gjermund Berghaug. Han er sesongens førstemann til å levere betydelige mengder norske frilandsbær til stordistributøren Bama

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Åhhhhhhh - såååå utrolig deilig å sitte ute og ete norske jordbær, ja !!

Ikke fløte, ikke sukker på, bare som de er:-)

"Finn et strå, og træ dom på"

Husker vi tredde disse små markjordbærene på strå da vi var små unger, det var så koselig ! Blåbær også.

:-)

Skrevet

Husker vi tredde disse små markjordbærene på strå da vi var små unger, det var så koselig ! Blåbær også.

Markjordbær er virkelig godt det også ja. Laaange strå fulle med små jordbær :) Et godt og fint minne :) Blåbær plukket vi i små kopper, strødde på sukker og moste dem. Så endte de på nybakt hjemmelaget brød, namm!

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Markjordbær er virkelig godt det også ja. Laaange strå fulle med små jordbær :) Et godt og fint minne :) Blåbær plukket vi i små kopper, strødde på sukker og moste dem. Så endte de på nybakt hjemmelaget brød, namm!

Husker du tennene? Hihihihi, helt blå da vi smilte så søtt til mamma'n våres :-)))

Skrevet

Husker du tennene? Hihihihi, helt blå da vi smilte så søtt til mamma'n våres :-)))

Jasåmenn, vi var nok hærlige hehe :)

Gjest Elextra
Skrevet

Kjøpte norske jordbær allerede forrige helg, jeg. Skitdyre, ca. 35 kr. pr. liten kurv, men heller noen få søte norske bær enn en skål full med smakløse belgiske :-)

Skrevet

Kjøpte norske jordbær allerede forrige helg, jeg. Skitdyre, ca. 35 kr. pr. liten kurv, men heller noen få søte norske bær enn en skål full med smakløse belgiske :-)

Wow, så heldig du er da! Jeg gleder meg virkelig!

Skrevet

Og ikke bare smakløse - jeg synes at jeg renser bort en mye større del av en kurv med importerte bær enn med norske - det er en del "slaskete" bær oppi dem.

Skrevet

Markjordbær er naturlige drops! :-)

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Markjordbær er naturlige drops! :-)

Oh yes:-)

Så søte og deilige, en håndfull i munnen, nam !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...